دکتر سلیمانی در این باره گفت: در حادثه‌ای، دوشنبه ۱۵ مردادماه حدود ساعت ۱۹.۳۰مرد جوانی با ورود به کلینیک مرکز درمانی شهید مدرس، دکتر تارا از پزشکان متخصص این مرکز را با ضربات چاقو مصدوم کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از دستگیری فرد ضارب توسط نیروهای تلاشگر انتظامی مستقر در بیمارستان و تلاش‌های مامورین حراست بیمارستان شهیدمدرس، فرد ضارب که از نزدیکان پزشک حادثه دیده است، به انگیزه خود برای ضرب و جرح که اختلافات خانوادگی بوده، صریحا اعتراف کرده است.

سلیمانی افزود: ضارب اعتراف کرد که به دلیل اختلافات خانوادگی قبلی از طرف بستگان به انجام این عمل مبادرت کرده است و با اعلام رابطه خویشاوندی با پزشک مذکور به عنوان آخرین نفر وارد اتاق پزشک می‌شود.

رئیس مرکز شهید مدرس با اشاره به مصاحبه دکتر تارا با رسانه‌ها در خصوص عدم حضور نیروی انتظامی در این مرکز درمانی توضیح داد: بر اساس قرارداد همکاری با نیروی محترم انتظامی، پرسنل این نیرو همواره در مرکز حضور داشته و در خصوص این حادثه نیز با ورود به صحنه جرم ضمن اقدامات لازم، با همکاری منشی مستقر در کلینیک و حراست مرکز موفق به دستگیری فرد ضارب شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سلیمانی همچنین با ارائه توضیحاتی به اقدامات درمانی صورت گرفته در روز حادثه پرداخت و گفت: پس از اطلاع از مصدوم شدن دکتر تارا با همکاری پزشکان متخصص و با حضور  بر بالین وی شخصا روند درمانی را بر عهده گرفتم و پس از انتقال وی به اتاق عمل و با انجام اقدامات اولیه، خطر جدی از پزشک مرکز رفع شد.

وی ادامه داد: نتیجه تصویربرداری‌های پزشکی وی نیز توسط حاذق‌ترین اساتید دانشگاه تفسیر و پس از اطمینان از انجام اقدامات کامل درمانی، دکتر تارا پس از دو شب بستری با حال عمومی مطلوب از مرکز درمانی مدرس ترخیص شد.

وی همچنین با اشاره به مصاحبه فردی به نام دکتر نازنین شیرزادخان با ایسنا در رابطه با این حادثه اذعان داشت: فرد مذکور هیچگونه رابطه استخدامی و یا سمتی در این بیمارستان نداشته است.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پس از بررسی های بعمل آمده سمت مطرح شده وی در وزارت بهداشت در مصاحبه مذکور نیز صحت ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.