غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در یکصد و بیست و نهمین نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که یکی از نمایندگان (محمود صادقی) به قوه اتهاماتی وارد کرد و بعد وزبر اقتصاد در این‌خصوص  شفاف سازی کرد آیا قوه قضاییه با این فرد برخورد می کند؟ گفت: مکرر به اتهامات وارد شده از سوی این فرد جواب داده شده است و وزیر اقتصاد قبلی هم جواب دادند.

وی افزود: برخی نمایندگان علیه ایشان شاکی هستند و هیات نظارت مجلس هم گفته که گفته های وی جزو وظایف نمایندگی نیست و شاکی خصوصی هم دارد.

محسنی اژه‌ای همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص اینکه گفته میَ‌ود آقای خسروتاج و آذرمهر از مسئولان وزارت صنعت بازداشت شده و از آنها تحقیق شده است گفت: اولی که گفتید از او تحقیق شده اما بازداشت نشده است.

وی ادامه داد: درخصوص نفر دوم بازداشت بود اما نمی دانم آزاد شده است یا خیر.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده های خودرو همه را به تهران احاله کردیم و بازپرس ویژه ای برای آن قرار داده شده است که در بخش ثبت سفارش بررسی ویژه می کنند برخی دلالها هم دستگیر شده و تحت تعقیب هستند و مواردی هم برخی ماشینها ترخیص شده که بررسی می کنیم آیا در گمرک تخلفی شده است یا نه.

وی گفت: ۴ استان ما درگیر این موضوع خودرو هستند و امیدواریم خیلی رسیدگی ها طول نکشد برخی قضات تا پاسی از شب مشغول کار هستند.

معاون اول قوه قضاییه در خصوص کشف انبار دارو متعلق به دختر نعمت زاده و اینکه آیا این خبر صحت دارد گفت: این خبر را از تعزیرات شنیدم اما اطلاعی ندارم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.