«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که وقوع جنگ دوباره علیه مقاومت در نوار غزه مسئله رخ دادن نیست بلکه مسئله زمان است.

لیبرمن طی بازدید از مناطق نزدیک به غزه به همراه «گادی آیزنکوت» رئیس ستادکل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی و «هرتزی هالوی» فرمانده نیروهای جنوبی، گفت: «سوالی که اکنون با آن مواجه هستیم، این نیست که آیا دور جدید درگیری‌ها در غزه شروع خواهد شد، بلکه این است که چه زمانی آغاز می‌شود».

به نوشته وبگاه شبکه «آی۲۴ نیوز» وی با بیان اینکه هر کاری برای مقابله با عملیات‌های گروه‌های مقاومت در نوار غزه انجام خواهند داد، افزود: «ما برای هر سناریویی آماده هستیم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کرد که از تاریخ ۳۰ مارس و زمان آغاز راهپیمایی بازگشت در نوار غزه، نظامیان صهیونیست تعداد ۱۶۸ فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از ۴ هزار نفر را زخمی کرده‌اند.

طی هفته‌های اخیر وضعیت نوار غزه به خاطر تداوم خشونت و حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان معترض در جریان تظاهرات بزرگ راهپیمایی بازگشت در مناطق مرزی و همچنین پدیده بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا تشدید و متشنج شده است. 

بامداد پنجشنبه ۱۸ مرداد بود که گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه، در واکنش به حملات هوایی شدید جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی به این منطقه، بیش از ۲۰۰ راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه شلیک کردند. در حملات صهیونیست‌ها به غزه، سه نفر از جمله یک مادر و طفل خردسالش، به شهادت رسیده و ۱۱ نفر زخمی شدند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.