ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه آخرین جلسه تمرینی ملی‌پوشان والیبال پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی در حضور اصحاب رسانه درباره اینکه هدفش از اعزام نفرات اصلی به این بازی‌ها و همچنین شرایط آمادگی بازیکنان گفت: درباره سوال اول‌تان بارها توضیح داده‌ام و به نظرم صحبت کردن در این باره گرفتن وقت است. اما درباره آمادگی بازیکنان باید بگویم که آن‌ها خیلی خوب تمرین کرده‌اند و بدن‌هایشان بسیار آماده است. البته امروز بازیکنان به دلیل فشردگی تمرین‌ها کمی خسته بودند.

او ادامه داد: یک استراحت خوب خواهیم داشت و سپس عازم بازی‌ها می‌شویم. این مسابقه‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد چرا که اولاً قهرمانی در این تورنمنت برای ورزش ایران باارزش است و دوماً اینکه می‌تواند تورنمنت خیلی خوبی پیش از قهرمانی جهان باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مصدومیت فرهاد قائمی و محمد موسوی نیز اظهار کرد: در کل وضعیت این دو بازیکن خوب است قائمی مصدومیت جزئی از ناحیه زانو دارد که البته با ما در بازی‌های آسیایی خواهد بود اما هم‌اکنون تحت نظر فیزیوتراپ است و کارهای درمانی‌اش را انجام می‌دهد. موسوی هم امروز خیلی سخت تمرین کرد اما چون کمی احساس ناراحتی داشت تصمیم گرفتیم تا به او استراحت بدهیم ولی او هم قطعا با تیم خواهد بود.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند با تیم ملی والیبال عنوان قهرمانی دوره گذشته در بازی‌های آسیایی را تکرار کند، گفت: ما به اندونزی می‌رویم که قهرمان شویم و هدف اول ما کسب مدال طلاست اما مسابقه‌ها را نمی‌توان پیش‌بینی کرد چرا که حریفان قدرتمندی هم حضور دارند. تمام فکر و ذهن‌مان قهرمانی است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اینکه آیا بازیکنانی که در حال حاضر با تیم تمرین نمی‌کنند احتمال دارد در قهرمانی جهان به این لیست اضافه شوند و در نهایت ترکیب دچار تغییر شود پاسخ داد: تغییرات کمی مشکل خواهد بود چرا که بازیکنان فعلی تمام وقت در حال تمرین بودند. همچنین فاصله بین بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان بسیار کم است و تغییر در لیست کمی دور از انتظار است. مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.