جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست با مدیرکل و روسای شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران، گفت: شرایط فعلی کشور برای بخش زیادی از مردم طاقت فرسا است و در این شرایط مردم از ما توقع زیادی دارند.

 

وی با تاکید بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی طبق بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، اظهار کرد: بیانات و سخنان مقامات عالی کشور بیانگر مسائل و چراغ راه است و باید براساس خواسته های مردم در انجام ماموریت های سازمانی بکوشیم.

 

انصاری افزود: ما قطعا از این شرایط عبور می کنیم اما آنچه مهم است تاثیرگذاری سازمان ما در ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است و به همین منظور لازم است که سازمان در تمام ابعاد استراتژی های مشخص داشته باشد.

 

رئیس سازمان تعزیرات گفت: مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های کالا و خدمات در سال جاری نسبت به سال گذشته یک سوم کاهش داشته است.

 

در این نشست اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران نیز به ارائه گزارشی از اقدامات اخیر پرداخت و گفت: ۳۵ مورد بازرسی در مورد کاغذ انجام شده و در بحث احتکار نیز اخیرا یک انبار با بیش از ۵۰ هزار دستگاه لوازم خانگی کشف و پلمب شده است.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.