نشست شورای مرکزی جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد ظهر امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد با حضور اعضای شورای مرکزی و به دبیرکلی مرضیه وحید دستجردی برگزار شد.

وحید دستجردی دبیرکل شورای مرکزی جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد در این نشست ضمن تبریک اعیاد پیش‌رو اظهار داشت: امیدواریم مشکلات کشور رفع شود و سخنان مهم اخیر مقام معظم رهبری مایه دلگرمی و امیدواری مردم بود.

دستجردی از برگزاری نشست این تشکل به مناسبت روز خانواده خبر داد و گفت: این نشست روز چهارشنبه ۱۴ شهریور با حضور کارشناسان این حوزه برگزار خواهد شد.

دبیرکل جبهه زنان اصولگرا و کارآمد با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری فرمودند این دولت باید مشکلات کشور را اصلاح و از تجارب گذشته خود و دولتهای دیگر استفاده کند.

وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات امروز کشور به‌خاطر تحریم نیست بلکه مساله سو مدیریت اجرایی ماست و از این رو دولت باید خودش مشکلات اصلاح کند.

دستجردی ادامه داد: مساله دیگری که رهبری تاکید کردند موضوع جنگ بود؛ ما نه شروع کننده جنگ خواهیم بود و نه دشمن ما به خاطر تجربه گذشته خود وارد جنگی خواهد شد که برای آنها درک اسفل است.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه دشمن جنگ را جنگ اقتصادی می‌داند، تصریح کرد: اگر سیستم اجرایی کشور از یکسال پیش این کارها را انجام میداد امروز وضعیت ما بهتر بود و در حال حاضر نیز باید ازنظر کارشناسان دلسوز استفاده شود.

وی همچنین به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: مذاکره با آمریکای بدعهد، جنایتکار و بی مقدار بی معنی است و مقام معظم رهبری هم فرموند اجازه مذاکره نمی‌دهم و لذا ما هم می‌بینیم این مذاکرات چه مصائبی برای کشور داشته و ادامه مذاکرات نیز مشکلات را بدتر خواهد کرد.

در ادامه این‌ نشست اعضای شورای مرکزی این جبهه نیز با اشاره به نقش زنان در جنگ اقتصادی تاکید کردند: زنان باید بیش از گذشته در این وضعیت تحریمی نقش خود را در خانواده مبتنی بر اصلاح الگوی مصرف ایفا کنند و نباید در این شرایط شاهد احتکار و روند بالا بردن قیمت‌ها باشیم.

اعضا با اشاره به نقش اقتصادی زنان و الگوی قناعت یادآور شدند: امنیت روانی خانواده‌ها و مدیریت اقتصادی خانواده از مهم‌ترین مسائل امروز خانواده‌هاست و به گفته رهبر معظم انقلاب زنان با آگاهی خودشان ستون فقرات سیاسی دشمن را در بدو انقلاب شکستند و بر روی جامعه اثرگذار بودند و در جنگ نیز زنان پیشگام بوده‌اند.

همچنین در ادامه این نشست، اعضای شورای مرکزی به مساله تخصصی این تشکل در حوزه زنان و خانواده پرداختند و مقرر شد نخستین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های این تشکل ۱۴ شهریور با عنوان "چرا خانواده چرا ازدواج" برگزار شود.

شورای مرکزی جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در پایان این نشست بر لزوم اجرای سیاست‌های کلان خانواده که از‌ سوی مقام معظم رهبری مطرح شده بود تاکید کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.