تردد موتورسیکلت از امروز تا ساعت ۶ شنبه (سی ام مرداد) از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است، اما رفت وآمد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر یاد شده منعی ندارد. 

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ جمعه این هفته به سمت مرزن آباد در محور کندوان ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه انجام می گیرد. 

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و برعکس همچنان ممنوع و رفت و آمد انواع تریلرها نیز از محور هراز ممنوع شده است. 

تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز ممنوع شده است. 

علاوه بر این مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: حجم تردد در جاده های کشور در ۲۴ ساعت گذشته در مقایسه با شبانه روز پیش از آن ۱.۴درصد افزایش پیدا کرد. 

حجم تردد وسایط نقلیه سنگین از کل تردد ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶.۵ درصد، اوج تردد بین ساعت های ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ صبح بود. 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.