در همین حال پسر جوان این مرد که در صحنه حضور داشت و خود را بشدت ناراحت و مضطرب نشان می‌داد به مأموران گفت: همراه پدرم سوار بر خودرو در حرکت بودیم که ناگهان کنترل خودرو از دست او خارج و به سمت دره منحرف شد، من که احتمال حادثه را می‌دادم بلافاصله خودم را از خودرو بیرون انداختم اما پدرم با خودرو به داخل دره سقوط کرد.

با توجه به این اظهارات بود که مأموران، تحقیق درباره واقعیت ماجرا را در دستور کار قرار داده و در بررسی‌های کارشناسانه خود از موقعیت محل سقوط خودرو به دره و نوع خودرو احتمال دادند که پسر جوان موضوعی را مخفی کرده باشد. بدین ترتیب وی را تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار داده و متوجه رفت و آمدهای مشکوک وی به خانه نامادری‌اش شدند.

بنابراین پسر جوان بار دیگر از سوی پلیس احضار و درباره حادثه مورد بازجویی قرار گرفت. اما وی همچنان مدعی بود که مرگ پدرش یک سانحه رانندگی بوده است.

در حالی که ضد و نقیض گویی‌ها از سوی متهم پرونده ادامه داشت، مأموران دریافتند که بین قربانی حادثه و همسر دومش از مدتی قبل اختلافات شدید وجود داشته است.

بنا براین بررسی‌های پلیس آگاهی «رامیان» در این باره ادامه یافت تا اینکه پسر جوان که خود را در برابر مستندات غیر قابل انکار پلیس می‌‌دید به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از راز این جنایت هولناک برداشت.

وی گفت: مدتی بود که میان پدرم با همسر دومش و همچنین من و زنم اختلافاتی به وجود آمده بود.دیگر تحمل این شرایط را نداشتیم. بنابراین تصمیم گرفتیم تا به هر ترتیبی که شده پدرم را که عامل این اختلاف‌ها بود از سر راه برداریم. روز حادثه در حالی که هر دو سوار بر خودرو بودیم به بهانه‌ای قرص خواب آور به او خورانده و مسمومش کردم. سپس خودم از خودرو پیاده شده و پدرم را نیمه جان پشت فرمان رها کردم. سپس ضربه‌ای به سرش زده و خودرو را به داخل دره هول دادم.

با توجه به این اعترافات بود که پلیس جنایی رامیان بسرعت وارد عمل شده و نامادری و همسر این متهم را نیز به اتهام مشارکت در قتل بازداشت کرد.

سرهنگ علی اکبر بای فرمانده انتظامی شهرستان رامیان در این باره گفت: با توجه به اعترافات متهم بازسازی صحنه قتل انجام شده و هر سه متهم با تشکیل پرونده قضایی در اختیار بازپرس قرار گرفتند. با توجه به محتویات پرونده، بازپرس ویژه قتل تا انجام تحقیقات تکمیلی متهمان را با صدور قرار قانونی در اختیار پلیس آگاهی قرار داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.