سرهنگ تقی کبیری روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران عراقی که از مشهد به سمت قم در حرکت بود، ۳۰ دقیقه بامداد امروز از پشت با یک دستگاه تریلی برخورد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این تصادف که در هشت کیلومتری سمنان در سرازیری کوهپایه در مسیر دامغان - سمنان رخ داد، یکی از مسافران عراقی در دم جان باخت و ۲۰ نفر مصدوم سانحه نیز به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: ۱۵ نفر از مصدومان در بیمارستان کوثر سمنان سرپایی درمان شدند و پنج نفر همچنان بستری هستند که حال آن‌ها وخیم نیست.

وی، علت این تصادف را بی توجهی راننده اتوبوس به علت خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد و گفت: با وجود ترافیک پرحجم جاده در آن زمان، این تصادف باعث مسدود شدن جاده نشد.

رئیس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: ماموران پلیس راه استان از لحظاتی پس از سانحه در صحنه حاضر بودند و با هدایت ترافیک، مانع مسدود شدن جاده شدند.

پلیس راه استان سمنان با ۴۰ دوربین سرعت سنج ثابت، بر تردد خودرو‌ها در محور‌های ارتباطی استان نظارت دارد، حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور اصلی غربی- شرقی کشور از استان سمنان عبور می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.