محسن بنگر یکی از آنهایی است که اقلا در پرسپولیس خیلی از واقعیت ها را می داند. وقتی او از کودتای سکوها می گوید. وقتی خیلی صریح می گوید ۵ بازیکن پرسپولیس با بوقچی ها به مشکل خوردند و بازیکنان حذف شدند ، وقتی می گوید هادی نوروزی فقید از دست بعضی از این بوقچی ها دق کرد ، به دلیل نزدیکی با هادی احتمالا حرف هایش روایت هایی مستند است.

بنگر به صراحت از این گفته که این لیدرها در دوره مدیریت اکبر طاهری در پرسپولیس اوج گرفتند و صاحب منصب شدند. این البته تنها طاهری در پرسپولیس نبود که به این افراد پست و باج داد. از دوره حبیب کاشانی در پرسپولیس ، امتیازاتی ویژه گرفتند امثال عابربانک ها باج های شان را بیشتر کردند و حالا تورهای مسافرتی هوادارای برگزار می کنند ، انمتیاز های ویژه از شهرداری گرفته اند و ...

این اتفاق عینا در استقلال هم افتاده است. آنهایی که مربی های پایه کتک زده اند ، باج می گیرند و هرطور دلشان بخواهد جولان می دهند حالا چالشی بزرگ برای این تیم ها هستند.

کمیته اخلاق به راحتی می تواند پرونده این افراد را بررسی کند و با معرفی شان به نهادهای نظارتی ، یک بار برای همیشه این شکل از بهره جویی را پرونده ای مختومه کند اما انگار تتوی دست اشکان دژاگه یا عکس های خانوادگی اش ، برای این اساتید در اولویت است!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.