حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

هواداران سپاهان در نیمه نخست این بازی به شدت نسبت به عملکرد بازیکنان تیم خود راضی بودند. سپاهان خیلی زود در این بازی به گل رسید و مورد تشویق هواداران خود قرار گرفت.

نیمکت‌نشینی خالد شفیعی در این مسابقه از نکات جالب بازی بود. همچنین بازیکن جدید سپاهان ولادیمیر کومان در ترکیب ۱۸ نفره تیمش قرار داشت.

نیمکت جوان ذوب‌آهن در این مسابقه توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود. بر روی نیمکت ذوب‌آهن در این مسابقه محمدباقر صادقی، هادی محمدی، عارف غلامی، محمدرضا عباسی، علیرضا قادری، علی خدادادی، مجتبی مقتدایی، حمید ملکی و ابوذر صفرزاده حضور داشتند.

نکته جالب توجه در این مسابقه اینکه امیر قلعه‌نویی، سرمربی فصل گذشته ذوب‌آهن در احترام به هواداران تیم سبزپوش اصفهانی، پس از گلزنی شاگردانش به این تیم شادی نکرد.

یکی از نکات جالب توجه این مسابقه تعداد قابل توجه کارت زردهای بازی بود و به دلیل حساسیت بازی، داور بارها از کارت زرد در بازی استفاده کرد.

مهرداد محمدی و حمید بوحمدان بازیکنان تیم سپاهان و ذوب‌آهن به علت درگیری لفظی در دقایق ابتدایی بازی از سوی داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

تشویق رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن در ابتدای مسابقه جالب توجه بود. هرچند که این بازیکن در ادامه ناکام بود و به کنایه مورد تشویق هواداران سپاهان هم قرار گرفت!

بازوبند کاپیتانی در این مسابقه بر بازوی مهدی کیانی، بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز قرار داشت.

فریادهای امید نمازی، سرمربی ذوب‌آهن در این مسابقه قابل توجه بود و او بارها نسبت به عملکرد بازیکنان تیمش در مسابقه معترض بود.

نیمه نخست این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.