امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری گفت: در ابتدا تبریک عرض می‌کنم. بازی ای بود که برد داشت، ۳ گل داشت، درگیری فیزیکی داشت اما جو خوبی به راه بود.

وی افزود: از آقای آذری تشکر می‌کنم. این بازی ۳ جنبه داشت؛ یکی برد ما بود که خوشبختانه کسب شد. دومی می‌توانست این بازی مساوی شود و سومین جنبه هم برتری ذوب آهن بود.

قلعه‌نویی درباره اخطار به بازیکنانش، یادآور شد: شاید بعد از این مسابقه بازیکنانم را جریمه کنم! چون همه چیز در اختیار ما بود. بازیکنان ما ۲۰ دقیقه آخر خوب نبودند و من از آنها شاکی هستم. شاید به جای پاداش آنها را جریمه کنم. در مجموع خوب شروع کردیم، نبض بازی در دست ما بود و می‌توانستیم گلهای بیشتری  را بزنیم. بازیکنان ما نمی‌دانند در سپاهان هستند و فکر می‌کنند همین تعداد گل کافی است. ما مشکل نگرشی و هماهنگی داریم.

سرمربی سپاهان یادآور شد: ذوب آهن تغییراتی نداشته و بازیکنان این تیم چند سال کنار هم بودند اما ما ۸-۹ تغییر داشته‌ایم. به هواداران هر دو تیم هم تبریک می‌گویم امیدوارم از هفته‌های آینده از هر دو تیم بازی خوبی را شاهد باشیم.

قلعه نویی در ادمه با اشاره به درگذشت هنرمندان کشورمان، خاطرنشان کرد: درگذشت عزت‌الله انتظامی و درّی را تسلیت می‌گویم. توجه کنیم که زود دیر می‌شود و باید قدر عزیزان را دانست؛ چه هنرمندانی که در کشور هستند چه آنهایی که خارج از کشور هستند. اگر راهی هست هنرمندانی که خارج از کشور هستند برگردند. اگر خدای نکرده برای آنها اتفاقی بیفتد ناراحت می‌شویم و بعد هم در اینستا پست گذاشته می‌شود. به داد فوتبالیست‌ها برسند؛ نباید وقتی خدای نکرده فوت کردند جمع شویم. قدر اینهایی که هستند را بدانیم. ما انسان هستیم و اشتباهاتی وجود دارد. ما معصوم نیستیم.

سرمربی سپاهان درباره داوری یادآور شد: زمانی که دربی قشنگ باشد داوری هم خوب است. صحنه روی ساسان انصاری زمانی که ۲ گل جلو بودیم پنالتی بود. ما هفته قبل از پنالتی لطمه خوردیم اما یک کلمه هم صحبت نکردم. کاظمی و صفایی از داوران خوب ما هستند و کاظمی امروز، روز خوبش بود.

وی درباره خبرنگاری که در خصوص دربی اصفهان با دیگر دربی‌های کشور پرسید، عنوان کرد: دربی تهران با دربی اصفهان متفاوت است. از نظر کیفی دربی اصفهان بهتر است اما از نظر کمی، دربی تهران کمیت بیشتری دارد.

سرمربی سپاهان درباره آمادگی رسول نویدکیا هم گفت: او ۲ ماه دیگر می‌رسد.

قلعه‌نویی درباره دربی سال گذشته و برتری سپاهان در این دیدار، خاطرنشان کرد: در آن بازی ما از نظر کیفی بهتر بودیم و به خاطر اشتباهات داوری ۲ گل خوردیم. ۲ گلی که خوردیم اشتباه بود.

وی درباره شرایط نقش جهان، اظهار داشت: وقتی چمن بخواهد خودش را بگیرد، زمان لازم است. مسکن مهر و ساخت چمن در ایران مانند هم است. اگر زیرسازی خوب می‌شد، شرایط بهتری را می‌دیدیم. ورزشگاه نقش جهان چون سنتی نیست می‌توانست به ایده‌آل برسد. ساخت چمن ۱۷ مرحله دارد اما نمی‌دانم چمن ورزشگاه نقش جهان در چند مرحله ساخته شد. قول داده‌اند از هفته دیگر زمین را اصلاح کنند اما می‌دانم همه اینها مُسکن است. سال دیگر که شرایط آب و هوایی گرمتر شود و آب هم کم شود، مشکل خواهیم داشت. در بازی با پیکان هم با خوب بودیم و آمار به نفع ما بود اما باختیم. زمانی که کومان از زمین بیرون آمد از او پرسیدم چرا اینطور بازی کردی به من گفت فکر می‌کردم در زمین چمن پاتیناژ بازی می‌کردم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.