تارنمای خبری فاکس اسپرتس آسیا روز شنبه نوشت: پوگبا در جریان پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل لسترسیتی بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را به بازو داشت و با به ثمر رساندن یک گل از روی نقطه پنالتی جایزه بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد.

با این حال او در مصاحبه پس از بازی با ابراز نارضایتی از بودن در اوالد ترافورد اظهار داشت: چیزهایی وجود دارند که اگر در مورد آنها حرفی بزنم جریمه خواهم شد.

از یک ماه گذشته گزارش هایی مبنی بر وجود تنش بین پوگبا و مورینیو بر سر زبان ها افتاده است اما مرد پرتغالی با بی اهمیت خواندن این شایعات مصرانه معتقد است که بیش از همیشه از عملکرد پوگبا رضایت دارد.

وی در این خصوص اظهار داشت: واقعیت این است که ما برای مدت ۲ سال و چند هفته با یکدیگر کار کرده ایم و تا حالا این اندازه از عملکرد او رضایت نداشتم؛ در واقع بیش از این نمی توانم از او درخواست کنم.

وی افزود: برای من اهمیتی ندارد که بعد از بازی مقابل لستر پوگبا چه چیزهایی گفته است، فقط از او می خواهم خوب بازی کند، در اختیار تیم باشد و برای هواداران بجنگند.

سرمربی پرتغالی شیاطی سرخ در رابطه با گزارش های ضد و نقیض رسانه ها تصریح کرد: او هرگز با من درگیری نداشته است، ما هیچ گاه وارد تنش لفظی شدید نشدیم و همه اتفاقات و حرف ها با رعایت احترام رخ داده است و به هیچ عنوان مشکلی با او ندارم.

وی با ابراز عدم آگاهی از اظهارات پوگبا در مورد جریمه شدن توسط باشگاه تاکید کرد: باید از خود او بپرسید! من بیش از ۲ سال هدایت این تیم را برعهده دارم و در این مدت تنها بازیکنی که جریمه شده است «آنتونی مارسیال» است، بنابراین بازیکنان اینجا به راحتی جریمه نمی شوند.

مورینیو در پایان تایید کرد که بازیکن فرانسوی تیمش در زمان غیبت «آنتونیو والنسیا» بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست که بازی مقابل برایتون را هم شامل می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.