تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (شنبه) در یک دیدار تدارکاتی از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم امید خود رفته است. این در حالی است که نفرات ذخیره این تیم ترکیب سرخپوشان را مقابل امیدها تشکیل می‌دهند.

* بازیکنان اصلی حاضر در دیدار روز گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان قبل از این دیدار با انجام تمرینات سبک و به نوعی ریکاوری ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

*  ترکیب پرسپولیس را در این بازی  رادوشویچ ، شایان مصلح، سید احسان حسینی، آدم همتی ، احسان علوان‌زاده، سید سعید حسین پور، احمد بهاروند ، حمیدرضا طاهرخانی، مهدی شریفی، گادوین منشا و سعید کریمی تشکیل دادند.

* بازیکنان امید قبل از شروع مسابقه با علی علیپور و علیرضا بیرانوند عکس سلفی گرفتند.

* اسماعیل هلالی ، مجتبی شیری ، محمد برزگر بازیکنان سابق پرسپولیس و کادر فنی تیم امید با برانکو و کریم باقری خوش‌و‌بش گرمی داشتند.

* موسی سلامت جانباز هوادار پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و با برانکو عکس سلفی انداخت. سرمربی تیم پرسپولیس با زبان فارسی خطاب به او گفت: «کجایی، نیستی؟»

* علی علیپور  به همراه اقوام خود از جایگاه ویژه نظارگر این دیدار است.

* مصطفی قنبرپور  به خاطر بی‌توجهی یکی از هوادران در محل ورزشگاه که به او تذکر داده بود از بازی فیلمبرداری نکند دقایقی با او درگیری لفظی پیدا کرد که مسئولان ورزشگاه این هوادار را بیرون کردند.

* نزدیکی فیلمبردار باشگاه پرسپولیس به نیمکت این تیم با واکنش برانکو همراه شد. او از فیلمبردار اسپانسر باشگاه  خواست فاصله خود را با نیمکت مربیان رعایت کند.  در ادامه برانکو به خاطر اینکه یکی از عکاسان لوازم خود را روی نیمکت گذاشته بود به وی هم تذکر داد تا هر چه زودتر لوازم خود را بردارد.

* علی علیپور دقایقی به صورت خصوصی با مصطفی قنبرپور سرپرست تیم پرسپولیس صحبت کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.