احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۸ مرداد) موارد اعلام وصولی را به شرح ذیل اعلام کرد.

طرح الحاق یک تبصره به ماده ۹۸ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس.

در اجرای ماده ۱۶۸ آیین‌نامه داخلی مجلس تقاضای جمعی از نمایندگان در خصوص رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران مطابق اصل ۸۵ قانون اساسی.

اعلام انصراف سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس از طرح سوالش از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص عدم رعایت منافع عمومی کشور در قرارداد سرمایه‌گذاری شرکت رنو در ایران.

اعلام انصراف الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس از طرح سوالش از وزیر ورزش و جوانان درخصوص بحران در باشگاه‌های استقلال و تراکتورسازی در نتیجه ضعف مدیریتی وزارت ورزش و جوانان.

اعلام وصول سوال ملی محسن بیگلری نماینده مردم سقز در مجلس از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص عدم توسعه آموزشکده‌های فنی و حرفی‌ای و دانشگاه پیام نور.

اعلام وصول سوال ملی شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس از وزیر علوم درباره علت نداشتن رتبه جهانی دانشگاه ایلام

اعلام وصول سوال ملی نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص علت دور زدن فیلترینگ تلگرام با وجود دستور قضایی و مسدودسازی کامل

اعلام وصول سوال ملی جهانبخش محبی‌نیا نماینده میاندوآب در مجلس از وزیر اطلاعات درباره عملکرد این وزارتخانه برای رفع اقدامات مخل امنیت در سال ۱۳۹۷

اعلام وصول سوال ملی کاظم جلالی نماینده مردم تهران در مجلس از وزیر اطلاعات در خصوص اعطای حق شهروندی به مقامات جمهوری اسلامی ایران و فرزندان آنان در پیوست برجام.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.