علی اصغر یوسف نژد تذکرات کتبی نمایندگان را به شرح زیر قرائت کرد:

شهاب نادری به وزیر ارتباطات: ایجاد ایستگاه‌های ایرانسل و همراه اول، نبود اینترنت پرسرعت در حوزه انتخابی، همچنین در تذکری به وزیر نیرو: برخورد دوگانه وزارت نیرو در یک اقلیم نشان از چیست؟ رسیدگی فوری به خشکسالی باغات منطقه با وجود داشتن آب کافی.

شاعری به وزیر نفت: جلوگیری از عرضه بنزین و سوخت بی‌کیفیت در جایگاه‌های سوخت کشور و به وزیر جهاد کشاورزی: جلوگیری از واردات برنج در فصل برداشت.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی به رییس جمهور: غیرقانونی بودن پرداخت ارز دولتی به شرکت‌های دارویی 

ترکی به وزیر نیرو: علت عدم آغاز اجرایی پروژه آبرسانی به شهرها و روستاهای چهار شهرستان حوزه انتخابیه، علت عدم آغاز عملیات اجرایی سدهای حوزه انتخابیه علی‌رغم تعیین ردیف بودجه چیست؟

اکبر ترکی و اکبر رنجبرزاده به وزیر جهاد کشاورزی: علت عدم ساماندهی و حمایت لازم از صادرات محصولات کشاورزی به خصوص در این فصل برای صادرات محصولات پیاز به عراق.

محمدحسین فرهنگی به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت نظارت مستمر در قیمت بلیت شرکت‌های خطوط هوایی که بدون هرگونه رابطه به صورت افسارگسیخته در جریان است.

محمدجواد ابطحی به وزیر کشور: بررسی موضوع تخریب سکونتگاه‌ مهاجران فقیر شیعه پاکستانی در بالاشهر و معرفی مسببین به دستگاه قضا.

علی ساری به وزیر اقتصاد: عدم کارکرد مناسب گمرک استان و چالش شدید تولید کنندگان با بند پنج مصوبه هیات وزیران به شماره ۶۳۷۹۳، و به وزیر امور خارجه: عدم پیگیری چالش تالاب هورالعظیم.

ایران‌نژاد به وزیر اقتصاد: علت درگیری مدیر گمرک چابهار و دخالت در امور نظارتی گمرک استان که موجب عدم توسعه تجارت در گمرک چابهار می‌شود.

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و رضایی کوچی به رییس جمهور: تامین بار مالی اجرای ماده ۲۷ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران.

اکبر رنجبرزاده به رییس جمهور: پرداخت مطالبات کشاورزان که محصولات کشاورزی خود را به دولت تحویل دادند. تشکر از پرداخت ۵۰ درصدی بدهی به کشاورزان بابت گندم.

علیرضا محجوب، نادر قاضی‌پور و رضایی کوچی به رییس جمهور: تسریع در تهیه لوازم پزشکی و مواد اولیه اورژانس و اتاق‌های عمل و دبیرستان‌های دولتی.

احمد مرادی به وزیر نفت: افزایش قیمت سوخت لنج‌های تجاری موجب کاهش صادرات و ایجاد خسارت به لنج‌داران و ملوانان شد.

عین‌الله شریف‌پور به وزیر کشور: پیرو مکاتبات و نشست‌های قبلی در خصوص پیگیری کردن مستقل شدن هنگ مرزی چالدران با داشتن ۱۴۶ کیلومتر مرز مشترک با ترکیه و اقدامات اخیر این کشور در خصوص هنگ مرزی و ترددهای غیرمجاز چندصد نفری. به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده داخلی چیست؟ در این خصوص اقدام جدی شود.

نادر قاضی‌پور و  علی‌رضا محجوب به وزیر اقتصاد: لزوم کنار گذاشتن افراد بازنشسته و عدم به کارگیری در مسئولیت‌های مختلف از جمله حراست گمرک ایران و به رییس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم به کارگیری مدیران سابق که خانه‌نشین شده‌اند و از کشور حقوق دریافت می‌کنند و به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت تمدید ثبت سفارش کاغذ کتاب‌های درسی برای شرکت سهامی افست.

محمدحسین قربانی به وزیر امور خارجه: جلوگیری از تضییع حقوق جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر و بیان مسائل پشت پرده برای افکار عمومی با شفافیت تمام.

علیم یارمحمدی به وزیر راه و شهرسازی: آمار کشته‌ها و مجروحین در راه‌های مواصلاتی جنوب استان سیستان و بلوچستان غیرقابل توجیه است نیاز به توجه دارد.

ابوالفضل سروش به وزیر بهداشت: لزوم نظارت بر ارائه مطلوب خدمات پرستاری در بیمارستان‌های دولتی و عمومی و به وزیر جهاد کشاورزی: اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.