مارکا نوشت، رئال مادرید بامداد دوشنبه در هفته نخست لالیگا به مصاف ختافه رفت که این اتفاق در غیاب کریستیانو رونالدو و با حضور دیگر ستاره‌های تیمش رخ داد. یکی از بازیکنانی که در نهایت نامش در فهرست قرار گرفت لوکا مودریچ بود. به خاطر جدایی احتمالی هافبک کروات و پیوستنش به میلان جنجال زیادی برپا شده بود که فلورنتینو پرس (رییس باشگاه مادرید) با افزایش دستمزد این  بازیکن به همه چیز پایان داد.

سپس باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت از اینتر شکایت کند و آن را به فیفا ارائه دهد چون تیم ایتالیایی بدون اجازه با مودریچ مذاکره کرده بود. با پایان نقل و انتقالات در سری A شانس اینتر برای جذب هافبک کروات از بین رفت.

در این رابطه امروز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشت که اینتر با او مذاکره نکرده است و مودریچ از طریق مدیر برنامه‌هایش با مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی تماس گرفته است. او قصد داشته است با جدایی از مادرید با هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی یعنی پرسیچ، بروزویچ و ورسالیکو هم‌بازی شود.

این خبر با عکسی در اینستاگرام توسط یک صفحه ورزشی منتشر شد. مودریچ نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و از طریق اکانت رسمی‌اش در زیر این پست نوشت: این مضحک‌ترین خبر تاریخ است.

57730841

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.