«جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید آمریکا در ادامه دیدار از سرزمین‌های اشغالی روز دوشنبه با «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ایران، سوریه، لبنان و غزه به رایزنی پرداخت.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» لیبرمن در این دیدار با تشکر از جان بولتون و حمایت‌های آمریکا گفت: «ما رئیس‌جمهوری همدل در کاخ سفید داریم و دولتی همدل و این مسئله به ما اجازه می‌دهد تا به طور قابل توجهی در مقابل دشمنانمان از شمال و جنوب تحرک داشته باشیم با تشکر از تو جان [بولتون]، شما کمک زیادی به امنیت اسرائیل کرده‌اید.»

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و جان بولتون نیز روز گذشته در نشست خبری در فلسطین اشغالی شرکت کردند.

نتانیاهو در ابتدای این نشست خبری با بیان اینکه بولتون دوست نزدیک اسرائیلی‌ها است، گفت: «ما دوستی بزرگتر از آمریکا نداریم، آن‌ها هم همین‌طور. سیاست‌ها و منافع ما در قبال سوریه و غزه یکسان است».

وی همچنین مجددا از تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای ایران تقدیر کرده و مدعی شد: «او با این کار، حرف دل بسیاری از کشورهای منطقه را زد».

مشاور امنیت ملی آمریکا نیز با بیان اینکه هدف آمریکا ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است، گفت: «ما نگرانیم که ایران از تروریسم حمایت مالی دارد و این یکی از دلایل اعمال تحریم‌های ما است».

بولتون با بیان اینکه در حال فشار آوردن به اروپا برای پذیرش تحریم‌های آمریکا علیه ایران هستند، افزود: «اتحاد آمریکا و رژیم صهیونیستی در هیچ زمانی قوی‌تر از امروز نبوده است.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.