به گزارش المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در واکنش به ادامه حملات عربستان، مقر عملیات متجاوزان در ساحل غربی را با یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد هدف قرار داد.

حمله غافلگیر کننده به مواضع مزدوران در الجوف

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در شمال غرب پادگان "السلان" در بخش "المصلوب" در استان الجوف را هدف حملات غافلگیر کننده خود قرار دادند که این حملات خسارات سنگینی به آنها وارد ساخت.

نیروهای یمنی همچنین مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در منطقه "الصوح" در نجران را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

این در حالی است که روستاهای مسکونی دو بخش مرزی "شدا" و "منبه" در صعده واقع در شمال یمن هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای مزدوران عربستان قرار گرفت.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی سه بار بخش شدا و سه بار نیز مناطق "القد"، "الأزهور"، و "بنی معین" در بخش رازح در صعده را بمباران کردند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.