تارنمای خبری «فاکس اسپورتس آسیا» روز چهارشنبه نوشت: برنده ۲۳ عنوان قهرمانی تنیس «گرند اسلم» (معتبرترین رقابت های جهانی تنیس) به رغم اینکه پس از تولد نخستین فرزندش در سپتامبر ۲۰۱۷ فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت، همچنان به عنوان یکی از پر اعتبار ترین ورزشکاران این ورزش به شمار می رود.

براساس فهرستی که هر ساله توسط نشریه معتبر «فوربس» به منظور رده بندی پردرآمدترین ورزشکاران جهان منتشر می شود، ویلیامز با وجود اینکه در فاصله ژوئن ۲۰۱۷ تا ژوئن ۲۰۱۸ تنها ۶۲ هزار دلار درآمد داشت اما با ۱۸ میلیون دلار درآمد کلی با اختلافی ۷ میلیون دلاری نسبت به نفر دوم، رتبه اول این فهرست را از آن خود کرد.

نکته جالب توجه این است که در فهرست ۱۰۰ نفره ای که ژوئن سال جاری توسط فوربس منتشر شد، در بین بانوان، هیچ ورزشکاری نتوانست از حیث درآمد خود را به ویلیامز برساند، او در این فهرست بعد از «فلوید مِی ودر» بوکسور آمریکایی در رده دوم جای گرفت.

گفتنی است «ماریا شاراپوآ» تنیسور حرفه ای روسیه پیش از اینکه به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگ ۱۵ ماه از رقابت های ورزشی محروم شود، به مدت ۱۱ سال در صدر پر در آمد ترین ورزشکاران زن جهان قرار داشت، با این حال سوپراستار روس در فهرست جدید هم همچنان در بین ۵ نفر اول قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.