وینفرد شفر بعد از تساوی بدون گل مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: نتیجه صفر بر صفر برای ما شبیه این است که بازی را باخته ایم. در نیمه اول خیلی خوب و محکم برای رساندن پاس به مهاجمان بازی نکردیم و بیشتر توپ را پشت محوطه می چرخاندیم.

* پاس های زیادی دادیم که  خوب بود

وی افزود: پاس های زیادی دادیم که خوب بود اما پاس آ خری که در محوطه جریمه به مهاجمان برسد را ارسال نکردیم در این شرایط دقیقه به دقیقه تیم عصبی تر می شود. در نیمه اول یک صحنه مشخص نبود که توپ به دست مدافع حریف خورده یا نه اما در نهایت سه امتیاز را نگرفتیم. ارسال های خوبی هم داشتیم و از چپ و راست روی دروازه حریف توپ ریختیم اما مهاجمان ما باید روی تیر یک می‌آمدند و توپ را قطع می کردند.

* مهاجمان ما سمت توپ نمی رفتند تا زودتر از مدافع توپ را قطع کنند

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم همین طور بود، توپ های زیادی ارسال کردیم اما مهاجم به سمت توپ نمی رفتند تا زودتر از مدافع حریف توپ را قطع کنند و گل بزنند. در نیمه دوم هم موقعیت های خوبی داشتیم یک موقعیت خوب به تبریزی رسید اما فوتبال همین است شاید اگر به صورت چیپ به توپ ضربه می زد آن صحنه تبدیل به گل می شد اما او توپ را روی زمین زد که گل نشد.

*السد تیمی نیست که عقب بنشیند و دفاع کند

شفر تصریح کرد: در ۷۰ دقیقه بازی روی دفاع حریف فشار آوردیم و ارسال هایی انجام دادیم اما در دادن پاس آخر خوب نبودیم. زمانی که حریف ۱۰ نفره دفاع می کند باید شوت بزنیم که یکبار اسماعیلی و یکبار هم گرو از پشت محوطه جریمه شوت زدند. باید یاد بگیریم که بیشتر تمرین کنیم و فوتبال یک ضرب و دو ضرب بازی کنیم و به اهدافی که داشتیم برگردیم. یک مقدار از نظر ذهنی بخاطر این نتیجه خسته هستیم اما خودمان را باید برای بازی با السد آماده کنیم و السد تیمی نیست که عقب بنشیند و دفاع کند. مشخص است این تیم با بازیکنان خوبی که دارد می آید که فوتبال خوبی انجام بدهد. السد تیمی است که نتایج خوبی گرفته و فشار بیشتر روی آنهاست تا تیم ما.

* امروز فقط یک توپ روی دروازه رحمتی آمد

سرمربی استقلال با اشاره به شانس‌های گلزنی تیمش گفت: در دو بازی آخر شانس گلزنی داشتیم در نیمه اول پارس جنوبی شانس کمی داشتیم اما در نیمه دوم آن مسابقه خیلی خوب عمل کردیم. امروز هم شانس گلزنی داشتیم و فقط یک توپ روی دروازه رحمتی آمد  که واکنش نشان داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.