رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند مجله‌ «نشنال اینکوایرر» گاوصندوقی داشته که در آن اسناد مربوط به حق‌السکوت‌های «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به زنان را نگاه داشته و مخفی کرده است. 

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده در این گاو صندوق اسناد مربوط به رسوایی های برخی از دیگر چهره‌های سرشناس در آمریکا نیز نگهداری می‌شده؛  «نشنال اینکوایرر» از آنجا که در ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ رابطه گرمی با ترامپ داشته، از انتشار آنها خودداری کرده است. 

این خبر یک روز بعد از آن اعلام شد که «مایکل کوهن»، وکیل ترامپ که زمانی محرم خصوصی‌ترین اسرار او به شمار می‌رفت به جرائمش از جمله پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن و یک مدل نشریه «پلی‌بوی» برای پنهان کردن روابط نامشروع آنها با ترامپ اعتراف کرده است. از جمله مسائلی که او فاش کرده نقش ترامپ و نشنال‌اینکوایرر در پرداخت حق‌السکوت به زنانی است که او با آنها روابط نامشروع داشته است.

به نوشته آسوشیتدپرس، «نشنال اینکوایرر» در ازای دور نگاه داشتن اخبار مربوط به رسوایی‌های چهره‌های سرشناس از رسانه‌ها از آنها امتیازاتی دریافت می‌کرده است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.