تیم های کره جنوبی و ایران روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال بازی های آسیایی اندونزی مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت این کره ای ها بودند که با دو گل هوانگ (۴۰) و لی سئونگ وو (۵۵)، توانستند به پیروزی برسند.

سون که برای معافیت از خدمت سربازی، به قهرمانی در این رقابت ها نیاز دارد، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" هر بازی برای ما مانند فینال است. از بازیکنان که جوان تر از من هستند، تشکر می کنم. تشکر می کنم که بهترین بازی شان را ارائه دادند.

اما در بازی من همچنان کمبود اعتماد به نفس دیده می شود. اهمیتی به حاشیه سازی بازیکنان ایران ندادم. تلاش کردم خودم را کنترل کنم و روی ارائه یک تصویر خوب و جوانمردانه تمرکز داشته باشم."

تیم کره جنوبی در مرحله بعد باید مقابل تیم ازبکستان قرار بگیرد و سون معتقد است که شکست تیم زیر ۲۳ ساله های کشورش مقابل ازبک ها در رقابت های قهرمانی آسیا، انگیزه هم تیمی هایش برای رویارویی دوباره را افزایش داده است.

" به یاد دارم که چند ماه قبل در رقابت های زیر ۲۳ ساله های آسیا، ۴-۱ از ازبکستان شکست خوردیم. احساس بدی ندارم و با انگیزه تر شده ایم. ما تیم قدرتمندی داریم که می توانیم در یک چهارم نهایی پیروز شویم؛ هرچند یک اشتباه کوچک می تواند باعث حذف شود. اگر اشتباه نکنیم، می توانیم بازی خوبی ارائه بدهیم.

ما خسته هستیم اما تیم ملی جایی است که برای همه کشور بازی می کنید. حتی اگر مشکلی داشته باشیم، باید بر آن غلبه کنید. به خوبی برای دیدار با ازبکستان آماده می شویم و دیدار یک چهارم نهایی آزمون خوبی برای ما خواهد بود."

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.