آیت‌الله سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امام هادی (ع) درباره فرق بین ایمان و اسلام فرمودند: ایمان آن چیزی است که در قلب رسوخ کرده باشد و عمل انسان او را تائید بکند ولی اسلام آوردن همان بیان شهادتین است.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت، گفت: شهید رجایی و باهنر به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند؛ آن‌ها انصافاً خالصانه خدمت می‌کردند؛ قاعدتاً در این هفته به فرموده امام (ره) کارهای انجام‌شده باید به اطلاع عموم مردم برسد.

امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه تمامی دولت‌ها در زیر فشار و سختی‌ها کارها را انجام دادند، اظهار داشت: ما پیشرفت‌های روزافزونی داشته‌ایم که آمریکا با آن قدرت خود از توان دفاعی ما هراس دارد؛ روزبه‌روز صنعت دفاعی ما در حال پیشرفت است، دشمنان بدانند توانمان آن‌قدر پیشرفت داشته که اگر بزنند ضربه خواهند خورد.

وی تصریح کرد: دشمنان اصلاً نمی‌خواهند هیچ مسلمانی روی زمین باقی بماند؛ به حول و قوه الهی بازهم مانند چهل‌سال گذشته دشمن راه به‌جایی نخواهد برد و با ضربات سهمگین‌تر از انقلاب اسلامی مواجه خواهد شد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد گفت: محیط کارمندی و ادارات باید بدانند که خدمتگزار اسلام و مسلمین هستند؛ در رفتار با مردم بامحبت و با پاک‌دامنی رفتار کنند.

وی با تبریک ولادت امام هادی (ع) اظهار داشت: ایشان از نوجوانی به سامرا تبعید شدند کسی اگر می‌خواهد درس امامت را بفهمد باید زیارت جامعه کبیره را مطالعه کند و بفهمد؛ زیارت غدیریه نیز از ایشان به یادگار مانده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.