بر اساس نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده در آمریکا، اکثر مردم این کشور ازعملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا راضی نیستند.

نتایج نظرسنجی مرکز مطالعات امور اجتماعی نورک (NORC) وابسته به آسوشیتدپرس نشان داد ۶۰ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در مقام ریاست جمهوری این کشور رضایت ندارند. این نظرسنجی نشان داد تنها ۳۸ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد رئیس جمهور خود رضایت دارند.

علت نارضایتی مردم آمریکا را از عملکرد ترامپ می‌توان در مسائل مختلف از جمله موضوع مهاجرت و مراقبت‌های بهداشتی و درمانی جستجو کرد.

با این حال ترامپ هنوز در میان جمهوری خواهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این در حالی است که در میان دموکرات‌ها تنها ۲۳ درصد از عملکرد ترامپ راضی بودند.  

به طور کلی تنها ۳۸ درصد آمریکایی‌ها در مسئله مهاجرت و ۳۶ درصد در بحث خدمات درمانی از عملکرد ترامپ رضایت دارند.

دموکرات‌ها به طور خاص در این مسائل رضایت ندارند و تنها هشت درصد آن‌ها عملکرد ترامپ را در این بخش تایید می‌کنند. همچنین تنها ۳۶ درصد از آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در سیاست خارجی حمایت کرده اند.

اغلب آمریکایی‌ها معتقدند کشورشان در مسیر اشتباه قرار دارد. ۶۲ درصد شهروندان آمریکا معتقدند این کشور در مسیر اشتباه گام بر می‌دارد و تنها ۳۸ درصد آنان می‌گویند در مسیر درست قرار دارد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.