در ادامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فوتبال سپاهان و تراکتورسازی از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه فولادشهر برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

گل‌های این دیدار سجاد شهباززاده در دقیقه ۳۵ و عزت‌الله پورقاز در دقیقه ۸۸ برای سپاهان و آنتونی استوکس برای تراکتورسازی در دقیقه ۷۳ و اسماعیلی‌فر در دقیقه ۹۱ به ثمر رساندند.

سپاهانی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند تا در دقیقه ۳۵ توسط سجاد شهباززاده به گل رسیدند. سانتر محمد کریمی به روی دروازه با ضربه سر این مهاجم همراه شد تا گل نخست بازی به ثمر برسد.

این نتیجه تا پایان نیمه نخست ادامه داشت اما در نیمه دوم این شاگردان جان توشاک بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات زهرداری را روی دروازه نیازمند ترتیب دادند. سرانجام تعویض‌های توشاک نظیر مهدی‌پور و سوگیتا نتیجه داد و روی پاس زیبای هافبک ژاپنی تراکتوری‌ها، شجاعی از تله آفساید فرار کرد و با پاسی در عرض، دروازه خالی را مقابل استوکس قرارداد تا این مهاجم بازی را به تساوی بکشاند.

این پایان کار نبود و سپاهانی بالاخره از سانترهای خود جواب گرفتند و پورقاز روی تاثیرگذاری یزدانی توانست گل برتری‌ بخش طلایی‌پوشان را به ثمر برساند. تراکتورسازی در دقایق پایانی حملات خود را افزایش داد و در دقیقه ۱+۹۰ باز هم توانست روی ضربه دیدنی اسماعیلی‌فر بازی را به تساوی بکشاند.

شاگردان قلعه‌نویی با این سه امتیاز ۹ امتیازی شدند و در رده دوم باقی ماندند و تراکتورسازی با ۶ امتیاز به رده دهم سقوط کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.