امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان پس از تساوی خانگی ۲ بر ۲ تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: باید به فوتبال شهرستان‌ها تبریک گفت. خوشحالم که هر هفته سپاهان فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد. ما نشان دادیم دنبال فوتبال زیبا و هجومی هستیم.

وی ادامه داد: نیمه اول بسیار عالی بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم به هیچ وجه خوب نبودیم و حتی شانس آوردیم که نباختیم. خواسته من از بازیکنان پیشکسوت تیم این است که باید در مواقعی که پیش افتادیم بازی را نگه می‌داشتند اما متاسفانه ما گل تساوی را دریافت کردیم. هوادارانی که به ورزشگاه آمدند از بازی لذت بردند.

قلعه‌نویی درباره بازی در فولادشهر گفت: بازی در چمن بهتر باعث شد که نمایش زیباتری از دو تیم شاهد باشیم. بازیکنان باید در زمین به کمک مربی می‌آمدند و بازی را مدیریت می‌کردند اما این اتفاق امروز برای ما نیفتاد.

سرمربی سپاهان درباره عقب کشیدن سپاهان پس از به ثمر رساندن هر دو گل این تیم گفت: پس از زدن گل اول عقب کشیدیم اما پس از به تساوی کشیده شدن بازی، باز هم حمله کردیم. من این حرف را قبول ندارم. فاصله بین خطوط ما زیاد بود و این به خاطر بازیکنان نبود بلکه به خاطر تاکتیک تیم حریف این اتفاق افتاد. ما در دقایقی از بازی می‌شد که گل‌های بیشتری دریافت کنیم اما خدا را شکر این اتفاق نیفتاد. تعدادی از بازیکنان ما نیز تجربه نگه داشتن بازی را نداشتند.

وی ادامه داد: من قبول ندارم که تیم ما در نیمه دوم افت می‌کند این اولین بازی بود که چنین اتفاقی برای سپاهان افتاد. در بازی قبل و زمانی که ۲ بر صفر جلو بودیم باید یک پنالتی برای ما گرفته می‌شد. در دقایقی مقابل ذوب آهن هم بازی را از دست دادیم اما در قسمتی از نیمه دوم هم تیم برتر میدان بودیم.

قلعه‌نویی درباره اعتراض‌هایش به داوری گفت: صحنه‌هایی در بازی به وجود می‌آید که تصمیم داور باعث به هم ریختن روح و روان من می‌شود. امیدوارم من اشتباه کنم. در دو صحنه زرگر اشتباه کرد. در یکی از آن‌ها مدافع ما با مهاجم حریف فاصله داشت اما داور خطا اعلام کرد و در صحنه دیگر بازیکن تراکتورسازی توپ را با دست هدایت کرد. تیم ما از داوری اذیت می‌شود. من از آقای زرگر بابت چنین تصمیم‌هایی تعجب می‌کنم. من به آقای زرگر بابت عملکردش خسته نباشید می‌گویم اما به عقیده من سپاهان از قضاوت او در این دیدار ضرر کرد.

قلعه‌نویی درباره اینکه بازیکنان سپاهان پس از گل دوم این تیم بازی را تمام شده فرض کردند تصریح کرد: ما با اشتباهات یک سری از بازیکنان‌مان گل دوم را دریافت کردیم. اگر نیازمند جاگیری درستی داشت می‌توانست شوت زیبای اسماعیلی‌فر را مهار کند.

او درباره پیوستن حاج صفی به سپاهان گفت: من و تابش بارها با این بازیکن صحبت کردیم که او را قانع کنیم به اصفهان بیاید.

به گزارش ایسنا، سیامک قلیچ‌خانی مدیر رسانه‌ای سپاهان در نشست خبری این تیم درباره پیوستن حاج صفی به این تیم اصفهانی گفت: این بازیکن هنوز با المپیاکوس قرارداد دارد و چیزی که مهم است گرفتن رضایت‌نامه اوست. این را می‌توانم به هواداران سپاهان بگویم که اگر حاج صفی به ایران بیاید تنها برای سپاهان به میدان خواهد رفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.