حسینعلی امیری در آیین افتتاح ۳۸ طرح آبرسانی روستایی آذربایجان غربی که با حضور مسئولین ارشد استانی و شهرستانی در روستای زاویه جیک سلماس برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد رخنه اقتصادی در کشور، بیان کرد: هم اکنون شاهد راه اندازی اتاق جنگ اقتصادی در کشورهای استعمارگر علیه کشورمان ایران هستیم و مردم مطمئن باشند مدیران دستگاه های دولتی در سطوح مختلف با کار شبانه روزی به دنبال رفع مشکلات اقتصادی مردم هستند .

وی با اشاره به تلاش دلتمردان برای تامین کالاهای اساسی و نیاز دارویی کشور، افزود: در سایه اتحاد مردم دشمنان در این جنگ اقتصادی نیز شکست خواهند خورد و جمهوری اسلامی باردیگر دشمنان  را خار خواهد کرد.

امیری با تاکید بر توجه ویژه دولت به توسعه روستایی تصریح کرد: برای تحقق اشتغال روستایی در سطح کشور ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است و مسئولین دولتی در تلاش برای جذب این اعتبارات در روستاها هستند.

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: خوشبختانه مسئولین ارشد آذربایجان غربی در راستای جذب اعتبارات اشتغال روستایی گام‌های خوبی در بخش‌های مختلف برداشته اند اما نیاز است روستاییان عزیز بیش از پیش در خصوص مطالبه این اعتبارات از مسئولین استان و شهرستان جدی و پیگیر باشند.

وی گفت: اجرای طرح‌های اشتغالزا و افزایش رفاه در مناطق روستایی زمینه ساز توسعه متوازن مدنظر دولت تدبیر و امید است که جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش حاشیه نشینی را به دنبال خواهد داشت و افتتاح ۳۸ طرح آب روستایی طی مدت فعالیت دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی در راستای تحقق همین حق بوده و ستودنی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.