جمشید تقی زاده مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در جمع روسای کانون های بازنشستگان در شیراز، گفت: ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری از روز پنجشنبه اول شهریور آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.

وی افزود: اعتبار تسهیلات وام ضروری بازنشستگان کشوری ۲ هزار میلیارد تومان است و از سوی بانک صادرات به ۴۰۰ هزار بازنشسته کشوری اعطا می‌شود.

تقی زاده ادامه داد: این تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد سالانه ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: برای ثبت نام اینترنتی در سایت صندوق به نشانی cspf.ir، شماره دفترکل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه متقاضی وام، ضروری است.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور افزود: همچنین مبلغ وام فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی یا وظیفه دریافت می‌کند، واریز خواهد شد.

تقی زاده با بیان اینکه اولویت پرداخت وام با افرادی است که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده اند، گفت: این تسهیلات در ۱۲ مرحله و به ترتیب اولویت به واجدان شرایط پرداخت خواهد شد.

وی افزود: همچنین تسویه حساب قبل از پایان اقساط وام ضروری دریافتی، مشمول مقررات مالی بانک خواهد بود و باید پیش از ثبت نام، اقساط وام‌های قبلی تسویه شده باشد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور تاکید کرد: اگر تعداد متقاضیان در شرایط برابر بیشتر از ۴۰۰ هزار نفر باشد، پرداخت وام از طریق قرعه کشی به متقاضیان داده خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.