این برنامه با حضور ایرانیان مقیم ، دانشجویان، تجار و فعالان بخش های مختلف با پخش سرود ملی ، قرائت قرآن مجید و نمایش کلیپ هنری در خصوص ایران آغاز شد.

رحمانی موحد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن در سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع صمیمی ایرانیان ، سلام گرم رئیس جمهور و وزیر امورخارجه کشورمان را به هموطنان ایرانی ابلاغ کرد و گفت: جامعه ایرانی سرمایه بزرگ کشور بوده و امروزه بیش از هر زمان دیگری ضرورت همبستگی و انسجام ایرانیان احساس می شود.

وی افزود: اکنون در شرایط خاصی در صحنه بین الملل قرار داریم و می توانیم با مشارکت و همدلی خدمات بیشتری را با همکاری ایرانیان مقیم ژاپن به مردم ایران ارائه دهیم و بی تردید هر ایرانی دارای ظرفیت و استعدادی است که در صورت هم افزایی و ارتقاء همکاری ها می توانند سرمایه بزرگی را تشکیل دهند.

سفیر کشورمان درادامه سخنان خود با معرفی بخشهای مختلف سفارت تاکید کرد: سفارت ،خانه شما ایرانیان هست و بر اساس تخصص و علاقه مندی جامعه ایرانی، آمادگی همکاری در ارایه مشاوره و تبادل نظر و ارائه خدمات لازم وجود دارد.

دراین گردهمایی سه تن از ایرانیان ضمن تبریک و خیر مقدم به سفیر جدید کشورمان در ژاپن نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص موضوعات مختلف بیان کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.