برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الدحیل قطر اظهار کرد: در مرحله‌ای از بازی‌های آسیایی هستیم که هیچ کدام از تیم‌ها ضعیف نیستند و قدرتمندند. همه تیم‌ها سعی می‌کنند به مراحل بالاتر برسند. ما الدحیل را به خوبی می‌شناسیم چرا که فصل قبل هم با آن‌ها بازی کردیم. این تیم زیاد با باخت آشنایی ندارد و بازیکنان جدید و خوبی دارد اما ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما با بازی‌های الدحیل را تماشا و آنالیز کردیم و سعی کردیم نقاط ضعف‌شان را بررسی کنیم که باید بگویم نقطه ضعفی به دست نیاوردیم. آن‌ها تیم قدرتمندی هستند و فکر می‌کنم بازی دشواری مقابل آن‌ها داشته باشیم اما فردا با بهترین نفرات و بهترین عملکردمان به میدان می‌رویم.

وی در پاسخ به این سوال که در دیدار قبلی مقابل الدحیل تیمش به پیروزی رسیده آیا این موضوع به پرسپولیس انگیزه می‌دهد یا خیر گفت: نه. من فقط نتیجه بازی را گفتم که سال قبل مقابل الدحیل بازی کردیم و این تیم را شکست دادیم. بازی فردا دیدار جدیدی است و ما از کیفیت الدحیل گفتیم. بنابراین برای بازی فردا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن جدیدی به تیم اضافه کرده است یا خیر گفت: همان طور که می‌دانید تیم ما از دو پنجره نقل و انتقالات محروم بوده و نتوانستیم بازیکن جدیدی بگیریم اما من به بازیکنان خودم اطمینان و ایمان دارم. ما لیگ را با همین بازیکنان، خوب شروع کردیم. اعتقاد دارم با همین بازیکنان و نفرات می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم تا نیم فصل که بازیکنان جدید به جمع ما اضافه شوند در حال حاضر هم بازیکن مصدومی نداریم و همه آماده بازی فردا هستند.

برانکو درباره این که آیا امیدوار است تیمش برنده از زمین مسابقه خارج شود گفت: ما یک سال قبل مقابل این تیم با پیروزی از زمین خارج شدیم اما امسال بازی جدیدی باید انجام دهیم اما درباره نتایج گذشته الدحیل مثل دیدار برابر العین نظر خاصی ندارم. شاید آن‌ها بهترین بازیکنان را داشته باشند و بهترین تیم آسیا باشند اما هر تیم هدف‌های خودش را دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.