رسانه‌های رژیم صهیونیستی با نگرانی از اظهارات اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که به مناسبت اولین سالروز آزادسازی ارتفاعات لبنان از دست گروه‌های تروریستی مطرح شد، واکنش نشان داده و آن را پیامی تهدید آمیز برای اسرائیل و تمام کسانی دانستند که در مقابله با حزب‌الله لبنان و متحدانش در سوریه قرار دارند.

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از « حیزی سیمانتوف» تحلیلگر مسائل عربی خود اعلام کرد که سید حسن نصرالله پیام تهدیدآمیزی را به کسانی که در مقابل حزب‌الله و متحدانش در سوریه قرار دارند، ارسال کرد. وی گفت که این حزب به مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهد و می‌گوید که همه این گروه‌ها را از جمله داعش و سایر گروه های تروریستی شکست داده و این مسیر را ادامه خواهد داد.

سیمانتوف گفت که نصرالله همچنین گفته است که اسرائیل از رویکرد مبارزاتی به رویکرد شکست تغییر موقعیت داده و موضوع شکست در ارتش اسرائیل ریشه دوانده است.

بنابر اعلام این تحلیلگر مسائل راهبردی عربی، سید حسن نصرالله ابراز داشته که نباید به آمریکا اطمینان کرد، چرا که این کشور تمام کسانی که در سوریه و کشورهای دیگر با آن کار می‌کنند را فروخته و خواهد فروخت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین به افزایش بیماری‌های روانی در میان نظامیان دشمن اشاره کرده و گفته است که مراجعه آنها به روانشناسان ارتش افزایش پیدا کرده است، به گونه‌ای که در سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۴۴ هزار نظامی به افسران روانشناس ارتش مراجعه کرده‌اند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز سخنرانی سید حسن نصرالله را حمله‌ای از سوی وی ضد اسرائیل و آمریکا خوانده است.

یارون‌آبراهام مجری این شبکه تلویزیونی تاکید کرد که رهبر حزب‌الله اندکی پیش در سخنرانی خود به مناسبت سالروز آزادسازی مناطق مرزی لبنان و سوریه از دست داعش، به اسرائیل و آمریکا حمله کرده است.

وی گفت که نصرالله ابراز داشته است که تمام تحولات منطقه از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برنامه‌ریزی می شود و اسرائیل در خروج از رویکرد شکست‌آمیز خود موفق نبوده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.