سردار احمدعلی گودرزی گفت: سوم شهریور کلیپی مبنی بر ضرب و شتم مامور پلیس راه فارس در محور دشت ارژن شیراز در فضای مجازی منتشر شد و بلافاصله شناسایی و دستگیری عاملان اصلی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت‌.

وی افزود: بر این اساس، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند محل اختفای یکی از ضاربان و عامل انتشار فیلم در فضای مجازی را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پس از هماهنگی قضایی هر دو متهم که خود را از دید پلیس مخفی کرده بودند را در یک عملیات ضربتی و منسجم دستگیر کردند.

گودرزی با بیان اینکه ضارب اصلی متواری است و تلاش برای دستگیری وی کماکان ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با افرادی که به هر دلیل بخواهند زمینه‌ی اخلال در نظم و امنیت را فراهم کنند به شکل قاطع برخورد می‌کند.

کشف ۱۲۳ میلیارد تومان کالای احتکار شده 

وی همچنین گفت: مأموران پلیس آگاهی استان، انبار کالای احتکار شده به ارزش 200 میلیارد ریال را در شیراز کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

گودرزی توضیح داد: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار کالا در یک انبار واقع در شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، طی یک عملیات از انبار مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن 500 تن برنج، 280 تن عدس، 50 تن تخمه و کنجد و 171 تن ادویه و بذر سبزیجات که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود کشف و توقیف شد.

گودرزی گفت: از ابتدای مرداد تاکنون و با اجرای طرح برخورد با احتکار کالا ۱۳ انبار در فارس شناسایی و ۱۲۳ میلیارد تومان انواع کالا کشف شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.