اسکندر سعیدی از دستگیری شرور خیابان کاشانی شهرکرد در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: یکی از اشرار هفت دستگاه خودرو را با انگیزه ایجاد رعب و وحشت و احساس ناامنی در خیابان کاشانی شهرکرد تخریب و از مکان متواری شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پس از دریافت این گزارش اکیپ ویژه‌ای جهت بررسی موضوع و شناسایی عامل یا عاملین توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی تشکیل شد، ادامه داد: مأمورین با انجام ترفندهای پلیسی توانستند دو نفر از مظنونان را شناسایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های قضایی  بعد از مراحل شناسایی و پس از چند مورد بازرسی از محل و مخفیگاه‌های مختلف، سرانجام ساعت ۲ بامداد سوم شهریور مجرمان در یکی از مخفیگاهای خود غافلگیر و دستگیر شدند.

سعیدی با اشاره به اعتراف عامل اصلی این شرارت به بزه ارتکابی، توضیح داد: پس از تشکیل پرونده و بازسازی صحنه مجرمان تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی هم‌چنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.