علیرضا آوایی روز دوشنبه در نشست شورای اداری که در محل فرمانداری شهرستان کوهدشت برگزار شد گفت: راه موثر ما کنار هم بودن است با هیچ توجیهی حق تخریب همدیگر را نداریم و باید به حفظ کشور، نظام و دین کمک کنیم.

وزیر دادگستری با تاکید بر اتحاد بین مسئولان و مردم اظهار داشت: برخی فکر می کنند با تخریب دولت می توانند موفق باشند اما نمی توانند.

وی با بیان اینکه نباید کاری را که دشمن می خواهد در شرایط فعلی انجام دهیم تاکید کرد: باید با اتحاد باعث سربلندی کشور شویم.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت نمادی است که سالی یکبار جایگاه خودمان را یادآوری می کنیم گفت:اهدافی برای نامگذاری این هفته وجود دارد ضعف ها باید بررسی شود و نقاط قوت را باید افزایش دهیم.

آوایی با بیان اینکه ارتباط با مردم باید افزایش یابد و شکر نعمت خدمت است تصریح کرد: خدمت خالصانه از حانب مدیران باید انجام شود که در این بخش مشکل داریم.

وی همچنین با بیان اینکه اکنون کشور در شرایط سختی قرار دارد گفت: در این شرایط اتحاد و در کنار همدیگر بودن مهمترین و موثرترین وظیفه برای همگان است.

به گفته وی یکی از نقاط آسیب حکومت ما این است که مدیران کار خدمتی که باید خالصانه انجام دهند انجام نمی دهند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه هفته دولت نمادی برای اصلاح خودمان است افزود: جاه طلبی و شهرت طلبی تکبر و خودنمایی مشکلاتی هستند که در حوزه مدیریت ها می تواند به کشور آسیب وارد کند.

وی همچنین گفت: فرصت ها برای خدمتگذاری سریع به پایان می رسدو ما برای خدمتگذاری به مردم و برای رضای خدا باید کار کنیم.

آوایی گفت:مسائل اولویت دار استان و کوهدشت را پیگیری می کنم.

وزیر دادگستری در سفر یکروزه به لرستان چند طرح عمرانی را نیز افتتاح کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.