معصومه ابتکار عصر دوشنبه در آئین افتتاح بزرگترین واحد تولید کننده کنتورهای هوشمند با بیان اینکه باید توجه ویژه ای به توسعه شرکت های دانش بنیان در کشور صورت گیرد، سیاست دولت را حمایت از طرح های دانش بنیان به صورت عملی عنوان کرد و افزود: طرح های دانش بنیان از جایگاه ویژه ای در سیاستگذاری های دولت برخوردار هستند و تاکنون نیز گامهای ارزشمندی در این خصوص برداشته شده است.

وی با بیان اینکه شخص رئیس جمهور از طرح های دانش بنیان و تولیدات مبتنی بر طرح های دانش بنیان حمایت می کند، گفت: دولت برای توسعه طرح ها و شرکت های دانش بنیان در زمینه تسهیل فعالیت این گونه شرکت ها، سیاستگذاری های ویژه ای را صورت داده به گونه ای که در حال حاضر شاهد آن هستیم که نگاه ویژه به طرح های دانش بنیان در بین مسئولان وجود دارد.

ابتکار ادامه داد: طرح های دانش بنیان بسترهای خوبی برای حفظ محیط زیست، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد پایدار دارند و باید با توجه به این امر نسبت به توسعه شرکت های دانش بنیان اقدام شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه جامعه ایران جامعه ای جوان و پویا است، لزوم بهره گیری از این ظرفیت را برای توسعه و ایجاد اشتغال مورد تاکید قرار داد و گفت: در حال حاضر کشور ایران سرمایه غنی انسانی و جوان دارد و این سرمایه انسانی می تواند آینده ای زیبا برای کشور رقم بزند.

وی با اشاره به وضعیت بارندگی ها در کشور لزوم توجه به مدیریت منابع آب را در کشور مورد تاکید قرار داد و افزود: خوشبختانه در استان زنجان شاهد بارش های خوبی بودیم که باید با مدیریت صحیح منابع آب نسبت به جلوگیری از هدررفت این منابع اقدام جدی و عملیاتی صورت بگیرد.

ابتکار با بیان اینکه در زمینه مدیریت منابع آب باید از تکنولوژی روز استفاده شود، تصریح کرد: تولید کنتورهای آب هوشمند با علم و تکنولوژی روز دنیا موضوع بسیار مهمی است که باید با بهره گیری از طرح های دانش بنیان در راستای تولید و استفاده از این کنتورها اقدامات جدی صورت گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.