وکیل خانواده مقتول گفت: بنابر مدارک و مستندات موجود در پرونده و گزارش های پلیس و دادستانی ژاپن، متهم حاضر قاتل می باشد و اولیای دم درخواست قصاص ایشان را دارند.

مرد متهم به قتل که پس از وقوع قتل به ایران آمده و در ایران بازداشت شده بود در دفاع از خودش مدعی شد: من و مقتول و بقیه افراد در پرونده، همگی در کار خرید و فروش مواد مخدر در ژاپن بودیم، و با هم خرید و فروش داشتیم مدتی پیش از قتل، ما یک خط موبایل را که زنگ خور زیاد داشت برای فروش مواد مخدر، از مقتول به قیمت ۴ میلیارد تومان خریدیم.

مدتی بعد متوجه شدیم که این خط موبایل زنگ خور ندارد و حتی ۴۰۰ میلیون تومان هم نمی ارزد، با پیگیری که از مشتریان قدیمی مواد مخدر داشتیم، متوجه شدیم که مقتول اطلاعات همه مشتریان را برداشته، با آن ها ارتباط گرفته و اکنون نیز همه مشتری او شده اند.

از وی خواستیم که این کار را نکند و یا پول ما را پس دهد که هیچکدام را انجام نداد و مخفی شد.

از طریق یکی از مشتری ها مواد مخدر قرار صوری با وی گذاشتیم، وقتی به محل قرار آمد متوجه شد و با ماشینش فرار کرد و ما به دنبال او رفتیم در حالی که همگی شمشیر و چوب بیس بال همراهمان بود و من تنها ضربه ای که با شمشیر زدم به پشت دست راست مقتول بود که گمان نمی کنم ضربه من سبب قتل شده باشد در ضمن قصد ما کشتن مقتول نبود و تنها برای تادیب وی این کار را کردیم.

در نهایت پس از دفاعیات وکیل متهم دادگاه برای رسیدگی بیشتر به زمان دیگری موکول شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.