صدیف بدری در اردبیل اظهار داشت: متأسفانه هم‌اکنون نابسامانی و سوء مدیریت در بازار خودرو مشهود است که در این زمینه عملکرد ضعیف وزیر صنعت معلوم می‌شود.

 

وی با اشاره به افزایش مشکلات اقتصادی در سطح کشور بیان کرد: متأسفانه هم‌اکنون با یک بی‌ثباتی در بازار مواجه هستیم که مقابله با قاچاق و محتکران در این زمینه با جدیت در دستور کار قرار گیرد چرا که بی‌توجهی به این مسئله موضوع استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را به یک واقعیت مهم تبدیل می‌کند.

 

بدری بیان کرد: طرح استیضاح شریعتمداری با ۵۱ امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد چرا که متأسفانه وزیر صنعت عملکرد مناسبی از خود در ارتباط با کنترل و بهبود شرایط اقتصادی موجود نشان نداده و سبب ایجاد مشکلات زیادی در این زمینه شده است که باید مورد توجه واقع شود.

 

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: کشور هم‌اکنون نیاز به یک ثبات دارد چرا که نابسامانی‌ها در بازار به یک فاجعه بزرگ تبدیل شده و اگر همچنان ادامه یابد می‌تواند به یک فاجعه بزرگ‌تر تبدیل شود.

 

وی اظهار کرد: باید در ارتباط با بهبود مدیریت واردات و محیط سرمایه‌گذاری و فضای کسب‌وکار برنامه‌های مناسبی تدوین شود که متأسفانه تاکنون در این زمینه هیچ اقدام قابل قبولی انجام نیافته و آن طور که باید عمل نشده است که امیدواریم دلایل مناسبی در این زمینه ارائه شود.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.