پارس جنوبی در هفته ششم لیگ برتر، فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی جم، پارس جنوبی میزبان سپاهان است. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: بازی با پرافتخارترین تیم لیگ برتر و پرافتخارترین مربی لیگ برتر، بازی راحتی برای ما نیست. ولی اگر برای ما سخت است، برای سپاهان بازی سخت‌تری است. تیم ما در دو، سه سال گذشته در خانه بازی‌های خوبی ارائه کرده است. بازیکنان ما وظایفشان را به خوبی انجام می‌دهند و حتی نمی‌گذارند حریفشان سرشان را بالا بگیرند و به خوبی پرس می‌کنند. باتوجه به اینکه هفته گذشته شکست خوردیم، این هفته محکوم به پیروزی مقابل سپاهان که مدعی قهرمانی است هستیم.

او افزود: سپاهان تیمی است که در برخی تاکتیک‌ها به خوبی عمل کرده است. آنها به خصوص در ضربات ایستگاهی به خوبی عمل کردند و به همین خاطر به بازیکنان گفتم که خطا نکنند. خداراشکر داور بازی باتجربه است. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی درباره هواداران تیمش گفت: ما همیشه باید از هواداران تشکر کنیم. واقعا به حضورشان در بازی فردا نیاز مبرم داریم. امیدوارم مانند بازی با استقلال، ورزشگاه را پر کنند. ما فردا منتظر آن‌ها هستیم.

تارتار در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی از پارس جنوبی در بازی فردا غایب است، بیان کرد: خدا را شکر محروم نداریم ولی محمد نوری کمی کسالت دارد که امیدواریم به شرایط بازی برسد.

او درباره خط حمله سپاهان که با زدن ۱۰ گل عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته توضیح داد: خط دفاعی ما از خط دفاعی‌های خوب لیگ برتر است. سپاهان ۶ گل از ۱۰ گلش را در یک بازی مقابل سپیدرود که شرایط خوبی هم ندارد، زده است. مطمئن باشید خط دفاعی ما در پایان فصل یکی از بهترین خطوط دفاعی است.

سرمربی پارس جنوبی درباره وضعیت ابراهیم صالحی برای حضور مقابل سپاهان اظهار کرد: او مانند باقی بازیکنان ما است. شاید باتوجه به اینکه حضور مقطعی در سپاهان داشته،‌ انگیزه مضاعف داشته باشد. بازیکنان ما واقعا بازیکنان بامعرفتی هستند و در هر بازی با تمام وجود بازی می‌کنند. امیدوارم مسئولان نگاه بهتری به بازیکنان و تیم پارس جنوبی داشته باشند.

تارتار در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات یک ماهه لیگ به تیم‌ها لطمه می‌زند گفت: به هر حال به همه تیم‌ها لطمه وارد می‌شود. این ظلم به همه تیم ها است. البته تعطیلات لیگ برتر برای تیم‌هایی که تغییرات کادرفنی داشتند بهتر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.