سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل خانمی به ماموران مراجعه و عنوان کرد در حالی که در منزل خود ر حال استراحت بوده که چند نفر ناشناس به درب منزلش مراجعه و با تهدید چاقو اقدام به سرقت گردنبند طلا و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد وی کرده و سپس متواری شدند.

سرهنگ براری ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری زورگیران در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی توانستند یک دستگاه خودرو که سارقین با آن اقدام به زورگیری می کردند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از شناسایی خودرو و مشخص شدن مالک آن، ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری راننده و سرنشین آن اقدام کردند.

وی گفت: متهمین در بازجویی‌های صورت گرفته کلانتری اعتراف کردند که سرقت‌ها را بوسیله ۲ خانم دیگر انجام داده‌اند که در این رابطه نیز دو همدست دیگر آنها طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شدند.

سرهنگ براری با بیان اینکه متهمان با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس اگاهی استان قرار گرفته‌اند، از شهروندان خواست که در صورت تهدید شدن از سوی فرد و یا گروهی خاص موضوع را با ماموران انتظامی در میان گذارند و از تهدید افراد هنجارشکن واهمه‌ای نداشته باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.