«مهدی امیرآبادی» درباره شکست سه بر یک استقلال از السد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال بد بازی کرد؛ این تیم با روزهای خوبش فاصله داشت و باعث شد شکست تلخی را متحمل شود.

وی پیشکسوتان و هواداران استقلال را به صبر دعوت کرد و از آنها خواست تا انتقاد از این تیم را کمتر کنند و افزود: به جای انتقاد و تضعیف روحیه استقلال همه باید دست به دست هم دهیم تا این تیم بتواند از بن بست فعلی خارج و به شرایط خوب برسد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز دوشنبه پنجم شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان السد قطر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود و در حالی که یک بر صفر از این تیم پیش بود، سه بر یک این بازی را واگذار کرد. 

پیشکسوت سابق استقلال اظهار داشت: شفر سرمربی بسیار خوبی است و در فصل گذشته توانایی هایش را نشان داد؛ او با جدایی بهترین بازیکنانش با مشکلات عدیده ای روبه‌رو شده و احتیاج به زمان دارد تا بتواند تیم دلخواهش را بسازد.

امیرآبادی تصریح کرد: درست است که شانس استقلال برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا کم شده اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و تاریخ نشان داده استقلال، تیم روزهای بزرگ است.

وی در پایان گفت: استقلال هنوز در لیگ برتر، شانس زیادی برای قهرمانی دارد و با هماهنگ شدن بازیکنان جدید با سایر نفرات، تیمی پرقدرت شکل خواهد گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.