مهدی بخشی‌زاده  بعد از شکست ۲ بر یک مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: خوشحالم که این سه امتیاز در آذربایجان ماند واقعا از این بازی لذت بردم. یک بازی شرافتمندانه انجام دادیم. بازیکنان کاری کردند کارستان. ۶ بازیکن مصدوم داشتیم و با این بضاعت کم به جوانان تبریک می‌گوییم.

وی در مورد اینکه ظاهراً بازیکنان ماشین‌سازی از نظر بدنی کم آوردند و برنامه شما برای آینده چیست؟ گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنان ما از نظر بدنی کم آورده باشند. برخی از بازیکنانمان را نداشتیم، بازیکنان جوانی هم که به زمین آمدند در جو ورزشگاه کم آوردند و دچار استرس شدند ولی با بضاعتی که داشتیم خوب بازی کردیم. ۷ روز مانده بود به مسابقات تیم را بستیم، بازی تدارکاتی هم نداشتیم، ۶ هفته اول لیگ برای ما حکم بازی تدارکاتی را داشت. ۶ بازیکن هم بعداً به ما اضافه شدند با این حال از نظر بدنی کم نیاوردیم در دقیقه ۹۴ هم روی دروازه تراکتورسازی فشار آوردیم.

وی افزود: گل‌های تراکتورسازی به خاطر بی‌تجربگی بازیکنان ما بود. دو اشتباه فردی باعث شد که دو گل بخوریم. بعد از گل اول شیرازه تیم از هم پاشید و بعد از ۱۰ دقیقه تیم درست شد اما با یک اشتباه دیگر گل دوم را خوردیم.سرمربی آینده تیم هم رضا مهاجری است که او برنامه‌های آینده را مشخص می‌کند.

بخشی‌زاده در مورد اینکه از سوی تماشاگران تراکتورسازی تشویق شد، اظهار داشت: ما بهترین تماشاگران دنیا را داریم نه تماشاگران ایران؛ باید قدر این سرمایه‌ها را بدانیم، تراکتورسازی و ماشین‌سازی بین مردم فرقی ندارند البته تراکتورسازی تیم اول آذربایجان است، تماشاگران ما فقط امکانات ندارند و از مسئولان می‌خواهم که به فکر تماشاگران باشند. بعد از پایان بازی وقتی در حال بازگشت به خانه هستیم می‌بینیم که آنها پای پیاده ورزشگاه را ترک می‌کنند و به خانه می‌روند.

مربی ماشین‌سازی در مورد اینکه بازیکنان این تیم با تعصب بازی کردند، گفت: فیروز کریمی برای این تیم خیلی زحمت کشید و از او تشکر می‌کنم. او به هر دلیلی از تیم ما جدا شد، بازیکنان ما بازی شرافتمندانه‌ای انجام دادند و از لحاظ روحی و روانی با آنها صحبت کردیم. ما آذربایجانی هستیم و همه چیز در گروی شرافت است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.