مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر، روز گذشته با حضور مصطفی کواکبیان (نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرات، اسلامشهر و پردیس)، علی ربیعی (وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر و نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات،  اسلامشهر و پردیس) و اعضای خانه کارگر منطقه ۱۹ شهر تهران در سالن استاد شهریار بوستان ولایت برگزار شد.   

مصطفی کواکبیان (نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) در مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر گفت: امیدواریم که از وجود شریف علی ربیعی -در هر سنگری که هست- نظام جمهوری اسلامی بهترین بهره‌برداری و کمال مطلوب را داشته باشد.

وی ادامه داد: زندگی حضرت علی(ع) نمادی از زندگی کارگری است. از ایشان نقل شده که فرمودند: اصولا کار جوهره وجود انسان مومن است. با توجه به این فرمایش، ایشان هیچ‌گاه، حتی در دورانی که قهر زمانه و جور دوران او را خانه‌نشین کرده بود؛ دست از کار نکشید.

 

کواکبیان اشاره کرد: در دوران ایشان کسی نمی‌دانست که وی شب‌ها برای رسیدگی به محرومان و مستضعفان تلاش و کوشش می‌کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در پایان با تاکید بر اینکه ما دوستدار ولایت حضرت علی(ع) هستیم، اظهار داشت: این را باید لحاظ کرد که همه جامعه غربال می‌شود. پایین‌دستی ها بالادست می‌آیند و بالادستی‌ها، پایین می‌روند. ما معتقدیم ولایت علی‌بن ابی‌طالب ولایت الله و حبه عبادت الله و اطاعته من فرائض الله است.

در همین مراسم، علی ربیعی (وزیر سابق تعاون، کار و رفاه  اجتماعی) با خطاب قرار دادن کارگران، خانواده‌هایشان و سایر مهمانان، گفت: در کنار شما عزیزان بودن احساس شیرینی است که از دست دادن آن را دریغ دارم. بودن در کنار شما و خانواده‌هایتان، کسانی که با تولید، تلاش و زحمت در جامعه‌شان حضور به هم می‌رسانند احساس بسیار خوبی است.

ربیعی سپس با ذکر یادی از شهید رجایی و تلاش‌گری و ساده‌زیستی وی، گفتار مختصر خود را اینگونه به پایان برد: زندگی در کنار خط راه‌آهن، پادگان و جنوب شهر شاید برای من با یاد شهید رجایی و شهدای هفته دولت عجین شده باشد. شهید رجایی می‌گفت که کاسه و بشقاب‌فروش بوده، و همواره به این سابقه افتخار می‌کرده است. من هم همواره گفته‌ام که بچه لب خط، قلعه‌مرغی و جوادیه بوده‌ام و به این سابقه افتخار کرده‌ام.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.