علی لاریجانی در نخستین جشنواره ملی تجارب موفق بیمارستانی در مدیریت منابع و مصارف که در سالن همایش‌های رازی برگزار شد، گفت: در نظرسنجی‌های مربوط به دستگاه‌های دولتی و غیردولتی نارضایتی‌هایی در بخش‌هایی از خدمات به صورت جدی وجود دارد، اما در دو سه بخش نگاه مردم بهتر است. یکی خدمات پزشکی و سلامت که ارزیابی مثبتی درمورد آن وجود دارد و دیگری بخش امنیت که نمره خوبی از نظر مردم دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شرایط امروز ما مصاف کلاسیک با دشمن نیست بلکه جنس آن متفاوت و شرایط پیچیده است. جمهوری اسلامی حرف بلندپروازانه‌ای نمی‌زند که قابل فهم نباشد. ما یک مسیر پیشرفت را در فناوری پیش گرفتیم که یک بخش آن فناوری هسته‌ای بود و بارها اعلام شد که به سمت سلاح هسته‌ای نمی‌رویم. رهبری هم فتوا دادند که سلاح هسته‌ای را مشروع نمی‌دانیم. بخش‌های مختلف اطلاعات ما هم در اختیار آژانس قرار گرفت و آژانس این بخش‌ها را دید و گزارش داد که ایران متعهدانه عمل کرده است.

 

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران پذیرفت با ۱+۵ مذاکره کند و مذاکرات سختی هم بود. دولت فعلی هم خیلی تلاش کرد که مذاکرات به نتیجه برسد. من خودم از نزدیک پیگیر کارها بودم که دولت آقای روحانی و شخص ظریف زحمات زیادی برای رسیدن به توافق کشیدند. اگرچه که در توافق مشکلاتی وجود دارد و این طور نیست که همه خواسته‌ها به نتیجه برسد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.