نوشاد عالمیان پس از کسب مدال برنز پینگ‌پنگ بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ ، بیان‌ کرد: خدا را شکر که توانستم این مدال را بگیرم. من برای آن تلاش کرده بودم و پینگ‌پنگ ایران و خودم به این مدال نیاز داشتیم.  روز گذشته (جمعه) بازی خوب و حساسی را با نماینده هنگ کنگ داشتم که نفر دهم جهان بود. امروز هم با نفر چهارم جهان رقابت کردم که واقعا بازیکن قوی بود. در شروع مسابقه خوب کار کردم، اما سرویس‌های این بازیکن چینی اذیتم کرد و نتوانستم بازی خوب خودم را ادامه‌ دهم.

او ادامه‌ داد: با این حال خدا را شکر می‌کنم که توانستم مدال بگیرم و این مدال برایم بسیار مهم بود. این که یک بازیکن غیر از شرق آسیا بیاید و مدال بازی‌های آسیایی را کسب کند واقعا جالب است و فکر نمی‌کنم که در سال‌های اخیر چنین اتفاقی افتاده باشد.

عالمیان در پایان گفت‌: مردم من را ببخشند که نتوانستم این حریف چینی‌ام را شکست دهم. من برای برد آمده بودم و می خواستم به فینال بروم، اما نشد و واقعا حریفم قوی بود. ان‌شاء‌الله در دوره‌های بعدی تلاش می‌کنم تا مدال خوش رنگ‌تری را بگیرم. باید از پدر و مادرم تشکر کنم که در تمام تمرینات من سختی کشیدند و در کنارم بودند. به ویژه‌ پدرم که چندین سال منتظر چنین لحظه‌ای بود.  از همسرم هم تشکر می‌کنم که نبودن‌هایم را تحمل کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.