به گزارش هالیوود ریپورتر، اسقف آمریکایی برگزار کننده مراسم خاک‌سپاری «آرِتا فرانکلین» آوازه‌خوان آمریکایی که در این مراسم بصورت مختصر «آریانا گرانده» خواننده را مورد تعرض جنسی قرار داده بود از او عذرخواهی کرد.

در عکس‌هایی که از این مراسم منتشر شده لمس اختیاری و خودآگاه این خواننده زن توسط اسقف «چارلز اچ الیس سوم» که برگزار کننده مراسم مذهبی این خاک‌سپاری بوده کاملا مشهود است.

این اسقف و مبلغ مذهبی پس از این اقدام و منتشر شدن آن در رسانه‌های جهان و شبکه‌های اجتماعی، از «آریانا گرانده» عذرخواهی کرد.

اسقف الیس البته هرگونه تعمد در این حرکت را رد کرد و در این مورد گفت:"برنامه مراسم خاک‌سپاری خانم آرِتا فرانکلین هشت ساعت به طول انجامید و در این زمان بسیار طولانی که همراه با خستگی بود سعی کردم مراسم را جذاب و سرحال نگه دارم و با هرکسی که صحبت یا دیدار می‌کردم او را در آغوش می‌گرفتم. البته شاید در مورد خانم گرانده کمی زیاده روی کرده باشم و بیش از حد مجاز او را در آغوش گرفته باشم که از این بابت از او عذر می‌خواهم".

این در حالیست که از سال گذشته که رسوایی‌های جنسی «هاروِی وِینستِین» غول تهیه‌کنندگی هالیوود تیتر یک تمام رسانه‌های دنیا شد و پس از آن، افشای تجاوزهای جنسی بیشتر و بیشتر شد، اقداماتی اعتراضی در مقابل این تعرضات صورت گرفت و جنبش‌هایی نظیر #metoo(من هم) شکل گرفت و حساسیت‌ها به این مساله بیشتر شد و به محض کوچک‌ترین حرکت یا عملی در این راستا، جریان‌های رسانه‌ای به راه افتاد و صدها نفر از مشاهیر هالیوود به تجاوز و تعرض جنسی متهم شدند. از مشاهیر مختلف در زمینه هنری گرفته تا سلبریتی‌های ورزشی و پولدار، اسامی زیادی به فهرست متجاوزین جنسی افزوده شد تا اینجا که کلکسیون این فهرست در آمریکا با نام یک اسقف اعظم در حال تکمیل شدن است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.