وقوع این پرونده از سال ۹۵ درمحدوده خیابان گلبرگ تهران شروع شد زمانی که صاحب یک خودروی مدل بالا در یکی از سایت‌ها آگهی فروش داد و مرد ناشناسی به‌ عنوان خریدار با او تماس گرفت.

وقتی مرد ناشناس خودرو را دید با فروشنده قرار گذاشت تا خودرو را به‌ کارشناس نشان دهد برای همین فردای همان روز مرد خریدار با دو فرد دیگر سوار خودرو شدند اما همه این ماجرا به این مرحله ختم نشد، آن سه مرد صاحب خودرو را در میانه راه به زور بیرون انداختند و خودرو گرانقیمت را دزدیدند.

با شکایت صاحب خودرو کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت از طریق چهره نگاری و بانک اطلاعات هویت سارقان را مشخص کردند و هر سه متهم طولی نکشید که دستگیر شدند. صبح دیروز این سه متهم به اتهام آدم ربایی و سرقت در شعبه چهارم دادگاه کیفری به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور قاضی واعظی -مستشار دادگاه-تحت محاکمه قرار گرفتند.

در ابتدای جلسه شاکی پرونده به طرح شکایت پرداخت و در ادامه هر سه متهم در جایگاه ایستادند و ادعا کردند ما قصد آدم ربایی و سرقت نداشتیم، وقتی صاحب خودرو اجازه بررسی خودرو را به ما نداد ما هم عصبانی و با او درگیر شدیم و بعد چون او را زخمی کرده بودیم از ترس او را بیرون انداختیم و خودرویش را بردیم.پس از انکار هر سه متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

قاضی عبداللهی همچنین از مردم خواست درباره درج آگهی‌هایی که این روزها در سایت‌های پرطرفدار درج می‌شود جوانب احتیاط را در نظر بگیرند و هرگز به این آگهی‌ها اعتماد نکنند. تعدادی از کلاهبرداران و مجرمان با سوء استفاده ازاین آگهی‌ها در کمین مردم نشسته‌اند که چه بسا مال و حتی جانشان را به خطر می‌اندازد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.