انتقال کاوه رضایی همه را در باشگاه شارلوا شگفت‌زده کرد اما با توجه به شرایط زمانی رد پیشنهاد کلوب بروژ سخت بود. مهدی بیات می‌گوید این انتقال باشگاه شارلوا را وارد ابعاد جدیدی کرد. مدیر عامل باشگاه شارلوا به احتمال فراوان یکی از سخت‌ترین تابستان‌ها را گذراند.

مهدی بیات درباره انتقال ناگهانی کاوه رضایی از شارلوا به کلوب بروژ گفت: اجازه بدهید همه چیز روشن شود. همه چیز به غیر از انتقال کاوه رضایی به کلوب بروژ مطابق برنامه پیش رفت. خروج آمارا بابی برنامه‌ریزی شده بود. می‌دانستیم با جدایی کاوه رضایی باید تیم شارلوا را تقویت کنیم. از سویی این پیشنهاد هم شگفت‌انگیز بود. با احترام برای بازیکن و باشگاه شارلوا نمی‌توانستیم بر اساس پیشنهاد مالی دریافتی انتقال کاوه رضایی به کلوب بروژ را رد کنیم.

مدیر عامل باشگاه شارلوا ادامه داد: امروز تفاوت اصلی درباره قیمت انتقال کاوه رضایی است که از آن صحبت می‌کنیم. کاوه رضایی با یک قیمت رکوردی میان ۲ باشگاه بلژیکی (هفت میلیون یورو) انتقال یافت. رقمی که به باشگاه شارلوا اجازه می‌دهد وارد ابعاد دیگری شود.

کاوه رضایی ۲ هفته قبل با عقد قراردادی چهار ساله به کلوب بروژ پیوست. ملی‌پوش ایرانی هم‌اکنون دومین بازیکن گرانقیمت ژوپیلر لیگ بلژیک محسوب می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.