با دعوت باشگاه پیشکسوتان صندوق حمایت، نشست کمیته فوتبال این باشگاه با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
در ابتدای این نشست جهانگیر کوثری اظهار داشت: در جهان ورزش به پیشکسوتان ورزشکار اهمیت زیادی می‎دهند. به طور مثال هنگامی که باشگاه رئال مادرید یک ستاره بزرگ را خریداری می‎کند، حتما یکی از پیشکسوتان باشگاه در مراسم معارفه و رونمایی از آن حضور پیدا می‎کنند. زمانی که رئال مادرید رونالدو را جذب کرد، در مراسم معارفه از او، دی‎استفانو پیشکسوت و اسطوره این باشگاه حضور داشت اما متاسفانه در ایران اصلا چنین چیزی وجود ندارد.
در ادامه این نشست، مهدی تاج ضمن خوشحالی از وجود چنین باشگاهی عنوان کرد: طی سفری که اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به ایران داشت، از من درخواست کرد نشستی با پیشکسوتان داشته باشم که شخصا اطلاعی از وجود باشگاه پیشکسوتان نداشتم. به همین دلیل برای انتخاب افرادی که قرار بود با رئیس فیفا دیدار داشته باشند، با مشکل روبه‎رو شدیم اما باید بگویم بسیار خوشحالم که چنین تشکیلاتی وجود دارد و هر کمکی از دست فدراسیون فوتبال بر بیاید، دریغ نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه فوتبال یک پدیده بزرگ اجتماعی است و باعث ایجاد شادی و نشاط فراوان در جامعه می‎شود، گفت: طی نشستی که با آذری جهرمی، وزیر ارتباطات داشتم او دو آمار جالب ارائه داد. او گفت بر اساس آمار ثبت شده، پس از اتمام بازی ایران-مراکش درصد نشاط اجتماعی به وجود آمده از آزادسازی خرمشهر و صعود ایران به جام جهانی ۹۸ بیشتر بوده است.وزیر ارتباطات اعلام کرد، در هنگام پخش بازی ایران-پرتغال، میزان استفاده از اینترنت در سطح کشور، در پایین‎تر حد ممکن طی سال‎های اخیر بوده است.

256 41

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.