حمید چوبینه عصر سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از این حادثه بلافاصله عوامل اورژانس شرکت شهر سالم اقدامات اولیه درمانی برای این فرد را انجام دادند واین مصدوم را به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری منتقل کردند‌.

وی با اشاره به عیادت از این فرد اظهارداشت: براساس اظهارات رئیس بیمارستان مطهری اطلاع دقیقی از وضعیت سوختگی های عمیق این فرد وجود ندارد.

چوبینه ادامه داد: شهرداری تهران با عنوان مسئولیت اجتماعی خود هزینه های درمان این فرد را تقبل کرده و از ابتدای حادثه مددکاران اجتماعی این شرکت در کنار خانواده و فرزندان وی حضور دارند.

این فرد حوالی ساعت ۹ صبح امروز مقابل ساختمان شهرداری اقدام به خودسوزی کرد.

برخی منابع علت این خودسوزی را پلمپ مغازه این فرد اعلام کرده بودند اما شهرداری تهران در این باره اعلام کرده است: فرد مذکور درخواست تجاری سازی ۲ واحد در پارکینگ خود را داشته که به دنبال اعتراض یکی از مالکان ساختمان، ۲ بار اخطاریه به او داده شده است.

براساس اعلام شهرداری، هنوز اخطار سوم که با پلمپ واحد متخلف همراه است نیز به وی داده نشده بوده است.

گزارش میدانی خبرنگار ایرنا نیز حاکی از آن است که مغازه این فرد امروز حوالی ظهر باز بود و فعالیت تجاری داشت.

فردی صبح امروز (سه شنبه) با حضور مقابل ساختمان شهرداری تهران در خیابان بهشت اقدام به خودسوزی کرد.

عوامل شهرداری و پلیس با همراهی شهروندان حاضر در محل آتش را خاموش کردند و وی نجات پیدا کرد. 

گفته شده علت اقدام این شهروند، پلمپ کردن مغازه اش بوده است. 

یکی از شهروندان حاضر در محل که خود را سعید معرفی کرد در این باره به خبرنگار ایرنا توضیح داد: این فرد حدودا ۴۰ ساله به همراه همسر و فرزندش در حالی که بشدت عصبانی بود از شهرداری خارج شد و پس از فریاد زدن و بدوبیراه گفتن، بنزین روی خودش ریخت و فندک را روشن کرد. 

وی با بیان اینکه عوامل شهرداری از کپسول آتش نشانی برای خاموش کردن او استفاده کردند افزود: مردم و عوامل شهرداری مانع شدند که او فرزندش را نیز آتش بزند و آتش زبانه کشیده روی بدنش را نیز خاموش کردند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.